mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
8 سال پیش
سلام @};-

هواپیمای مفهومی «فلش فالکون» طرحی جذاب و آینده‌نگر است که بی نیاز از منابع انرژی کربنی و با بکارگیری یک راکتور همجوشی هسته ای قابل حمل نیروی مورد نیاز موتور فراصوت و شش موتور الکتریکی-احتراقی خود را تامین می کند.

UserPostedImage


شرکت Vinals طرح هواپیمای فلش فالکون را ارائه کرده است. به گفته این شرکت، موتور فراصوت این هواپیما از مواد بادوام و سبک وزن ساخته خواهد شد و قابلیت پرواز و فرود عمودی بخشی از فهرست بلندبالای ویژگی های قابل توجه آن خواهد بود.

UserPostedImage


فلش فالکون توانایی حمل 250 مسافر را دارد و هنگامی که فاصله بین لندن تا نیویورک را در کمتر از سه ساعت و با سرعتی که می تواند تا 3 ماخ برسد، طی می کند، آنها از بهترین خدمات حین پرواز لذت خواهند برد. چه کسی حاضر است به پروازهایی راحت و لوکس با سه برابر سرعت صوت پاسخ منفی بدهد؟

UserPostedImage


شکل منحصر به فرد فلش فالکون یک دماغه سوزنی شکل را شامل می شود که به منظور از بین بردن سر و صدای ایجاد شده هنگام شکستن دیوار صوتی و همچنین بهبود آیرودینامیک این گونه طراحی شده است. بال های این هواپیما نیز قابلیت تغییر زاویه برای بهبود جریان هوا در میانه پرواز را دارند.

UserPostedImage


کابین خلبان فلش فالکون به پنجره های هوشمند و هولوگرافیک مجهز خواهد شد - همانند آنچه در شبیه سازهای پرواز دیده می شود - که این هواپیمای مفهومی را هرچه بیشتر شگفت انگیز می سازند. حدود 13 سال از زمان بازنشستگی هواپیمای فراصوت کنکورد می گذرد و به نظر می رسد فلش فالکون قصد دارد دنیایی جدید در زمینه پروازهای فراصوت ایجاد کند.


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


=d>