سلام دوستان عزیز @};-
من هر دوی این ادانها رو تست کردم و میشه گفت شرکت کاپتن سیم مثل ادانهای دیگش از تکسچرهایی برای اکستریور 777 استفاده کرده که بسیار دقیق هست و در واقع جادوی کاپتان سیم بیشتر در مورد همین خاصیت و بعد هم تراش خیلی عالی با جزئیات فراوان به خصوص در مدل اکسترور هست . با اینکه pmdg هم ادان 777 رو خیلی خوب طراحی کرده در این موارد به captain sim نمیرسه .
و اما 2 مورد مهم دیگه هم هست که باید بهش پرداخت .
اول اویونیک و سیستمهای موجود در کابین خلبان ، که خب pmdg خدایی بالاتر قرار میگیره و میشه گفت که تقریبا با واقعیت فرق چندانی نداره . این رو میتونید در سیستمهای خاص کاکپیت از جمله ودر ریدار ویا ساختار لود سید و استار در مالتی فانکشن دیسپلیها به وضوح ببینید
دوم ، تعریف ساختار پروازی ، از نظر آئروداینامیکی ( حرکت پرنده در هوا ) به وسیله کدهای برنامه نویسی برای هر پرنده هست که معمولا از طرف کاربرها زیاد بهش توجه نمیشه . با محدودیتهای فراوان شبیه سازه fsx در نزدیک شدن به ساختار پروازی واقعی یک پرنده مطابق واقعیت ، یه گروه کارکشته و آگاه به خواص و حالات پروازیه مثلا 777 باید تلاش کنه تا با همه محدودیتها چیزی برنامه نویسی بکنه که به اصل نزدیک باشه . کار مهمی که pmdg کرده و شاید برای درست جلوه دادن پرواز یه 777 حتی کدهای اشتباه هم تعمدا برنامه نویسی شده باشه . این بخش مهمی از داستانه
میدونید مقایسه این دوتا مثل مقایسه بنز با گلفه نه بی ام و [bowing]
به هر حال بهترین 737 های گلس مال pmdg هست و بهترین 737 آنالوگ بدون چون و چرا در تمام دنیا مال captain sim هست بازم میگم هنر کاپتانسیم در ساختار تکسچری بی ماندشه در خیلی از ادانهاش [approve]