Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
7 سال پیش
UserPostedImage


مهندس رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد در خصوص لزوم به روز رسانی رادار مهراباد گفت :به دنبال خرابي سيستم مدیریت ديتابيس(ِDMS) اتوماسيون رادارريتيونRaytheon فرودگاه بين المللي مهرآباد عملا هرگونه تغییر در آن غیر ممکن می نمود از آنجایكه طی سالیان گذشته تغييرات فراوانی در فضاي كاري کنترلرها در TMA (منطقه کنترل فضای کشور ) فرودگاه مهرآباد انجام شده بود و این مناطق بر روی سیستم راداروجود نداشت .این مهم باعث بروز اشکالات اساسی در حفظ ایمنی و همچنین جلوگیری از تاخیرات ناخواسته می گردید.که سالهای سال متخصصین هوانوردی ما با درایت وتعهد وتعامل برای سرپا نگه داشتن این سیستم تلاش بسیار نموده اند.

وی بیان نمود در خصوص امکان برطرف کردن اشکال ٫کار تحقيق و بررسي هاي دقيق كارشناسي جهت مشخص نمودن آنها، برای رفع عيب اساسي و امکان ساخت يك سيستم با PLATFORM جديد از سالیان گذشته با تشکیل كارگروهي متشكل از كارشناسان ومتخصصین واحد رادار و اتوماسيون اداره مهندسی الکترونیک واداره مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد وهمچنین پشتبانی عملیات هوانوردی شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی ایران آغاز گردید که پس از سالیان سال بررسی و آزمایش يك سيستم با PLATFORM جديد بدون هیچگونه بهره مندی از دانش کارخانه سازنده و با عنایت خداوند متعال وبدست توانمند پرسنل این اداره کل ایجاد گردیده و پس از تست های لازمه و موفقيت در اين امر و اطمينان از عملكرد آن طرح بروزرساني ديتاست اتوماسيون رادار ريتيون كليد خورد و با هماهنگي هاي صورت پذیرفته در مورخه 23/8/95 ديتاست جديد از طريق سيستم DMS جدید بر روي اتوماسيون ريتيون با موفقيت بارگذاري گرديد. وافتخار دیگر برای شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی رقم خورد.

UserPostedImage


رستمی گفت : با انجام اين مهم كليه اطلاعات جديد FIR مهرآباد وارد اتوماسيون ريتيون گرديد. که علاوه برافزایش ضریب ایمنی تسهيل در كنترل ترافيك TMA مهرآباد و امام خمینی (ره) محقق می گردد.

ایشان تشریح نمود در سالی که بنا بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نامیده شده است این مهم با وجود سالها تحريم بدون صرف هزينه هاي صدها هزار دلاري بعد از 21 سال انجام گردید و دانش آن بومی سازی شد"واین افتخاری است که متخصصین عملیات هوانوردی الکترونیک مهرآباد آن را کسب نموده اند.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد
PC Flight Simulation Geek Since 1998