Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
5 سال پیش
UserPostedImage


نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران ( ایران ایرشو ) از تاریخ 5 تا 8 آذر 1397 در جزیره کیش برگزار می شود .در این رویداد جهانی آخرین دستاوردهای هوایی ، هواپیمایی و هوافضا به نمایش گذاشته می شود . نهمین ایران ایرشو همچون دوره های قبل ، نمایش های هوایی جذابی برای بازدید کنندگان تدارک دیده است.این نمایشگاه برای دومین بار میزبان تیم بالتیک بیز خواهد بود.

سایت نهمین نمایشگاه هوایی ایران 
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
5 سال پیش
UserPostedImage


اعمال محدوديت 2ساعته براي پروازهاي فرودگاه کيش در بازه زماني برگزاري نمايشگاه هوايي

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري از اعمال محدوديت در پروازهاي فرودگاه کيش در بازه زماني برگزاري نهمين نمايشگاه بين المللي هوايي کيش خبرداد.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: فرودگاه بين المللي كيش در ايام برگزاري نهمين نمايشگاه بين المللي هوايي كيش در بازه زماني 5 الي8 آذرماه سال جاري به مدت 4 روز از ساعت 14:30 لغايت 16:30 جهت انجام پروازهاي ايرشو بسته اعلام مي شود.

وي افزود: در ساعت و روزهاي اعلام شده فرودگاه كيش تنها براي پرواز هواپيماهاي شركت كننده در نمايشگاه هوايي عملياتي است.

جعفرزاده ياد آور شد اطلاعيه هوانوردي در خصوص اعمال محدوديت در پروازهاي فرودگاه كيش در بازه زماني برگزاري نهمين نمايشگاه بين المللي هوايي صبح امروز به كليه شركت هاي هواپيمايي ابلاغ شده است.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
5 سال پیش
شیوه حضور عکاسان هوایی در ایرشو

از تمام عکاسان هوایی علاقمند به عکاسی از ایرشو دعوت می شود تا اطلاعات و مدارک مورد نیاز (شامل نام و نام خانوادگی، عکس پرسنلی، کپی کارت ملی، لیست تجهیزات تصویرداری، شماره همراه و ایمیل) را به آقای محمد رزازان ارسال کنند تا نسبت به ثبت نام و صدور کارت ویژه اقدام شود. دبیرخانه نمایشگاه تلاش دارد تا جایگاه ویژه ای برای عکاسان مورد تایید تهیه نماید.
شماره تماس آقای رزازان جهت ارسال مدارک از طریق تلگرام یا واتس اپ: 09125788712
ایمیل: mrazzazan@yahoo.com
لطفا موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:
1- با توجه به تعدد متقاضیان و محدودیت های موجود، امکان عکاسی در جایگاه تنها برای یک روز برای هر عکاس هوانوردی امکان پذیر خواهد بود. لذا پیشنهاد می گردد با توجه به زمان حضور در نمایشگاه روز پیشنهادی خود را نیز اعلام نمایید.
2- متقاضیان می بایست حتما عکاس هوانوردی بوده و قابلیت ارائه نمونه هایی از آثار خود را در سایت ها یا نشریات معتبر مرتبط با هوانوردی داشته باشند.
3- لیست نهایی اسامی و زمان حضور نفرات در جایگاه در نظر گرفته شده پس از دریافت تاییدیه حراستی اعلام می گردد.

متقاضیان حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۲۹ آبان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
5 سال پیش
حضور روس‌ها در نمایشگاه بین‌المللی هوایی برای فروش هواپیماهای مسافری

بیژن بنکدار با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی هواپیمایی ایران، اظهار داشت:‌ این نمایشگاه روزهای 5 تا 8 آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران مهمترین رویداد در صنعت هوایی و فضایی کشور محسوب می‌شود. این نمایشگاه 18 سال پیش در جزیره کیش پایه‌‌گذاری شد و هر دو سال یک بار تکرار می‌شود و امروز به بلوغ رسیده است.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران افزود: این نمایشگاه دستاورد تعامل همه ارگان‌های فعال در حوزه هوایی،‌هوانوردی و هوافضا است و در این نمایشگاه سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی، سازمان صنایع هوایی،‌پژوهشگاه‌های هوایی، مرکز ساخت، تعمیرات و پشتیبانی قطعات هوایی، شرکت هلیکوپتری و دانشکده‌های هوایی و فضایی و هواپیمایی حضور دارند.

بنکدار افزود: این نمایشگاه در شرایط تشدید فشارهای بین‌المللی برگزار می‌شود و در چنین شرایطی می‌خواهیم با ایجاد جاذبه بیشتر در عرصه هوایی این نمایشگاه به صورت مناسب برگزار شود. نمایشگاه مذکور دریچه‌ای به سمت توانمندی‌ داخلی و صنعت هوایی و هوانوردی است.

وی بیان کرد: امسال در کنار نمایشگاه اولین کنفرانس بین‌المللی هوانوردی عمومی با همکاری پژوهشگاه هوافضا و دانشکده‌های هوا و فضا نیز برگزار می‌شود.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران از برگزاری نمایش‌های هوایی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران خبر داد و گفت: هر 4 روز بین ساعات 14 تا 16 نمایش هوایی برگزار می‌شود.

بنکدار بیان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.وی گفت: گروه 7 فروندی میگ 29 روسی و گروه 6 فروندی جت L39 از لتونی (زنبورهای بالتیک) به ارائه نمایش‌های هوایی در نمایشگاه می‌پردازند.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران افزود:‌امسال 115 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی هوایی حضور دارند که 105 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی است. اگر شرایط تحریم‌های بین‌المللی نبود پیش‌بینی کرده بودیم بین 100 تا 200 شرکت خارجی در نمایشگاه امسال حضور یابند.

بنکدار افزود: امسال شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ساخت قطعات هواپیمای غیرنظامی در نمایشگاه حضور می‌یابند.وی ادامه داد: اهداف نمایشگاه برقراری ارتباط قوی بین سازنده‌های قطعات هوانوردی داخل توسط دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی است.

دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با بیان اینکه نمایشگاه‌های هوایی منطقه با همکاری شرکت‌های بزرگ بین‌المللی اجرا می‌شود، گفت: در این 18 سال تلاش کردیم بدون استفاده از کمک‌های بین‌المللی این نمایشگاه را با استفاده از توان ملی برقرار کنیم.

بنکدار تاکید کرد:‌ کشور ما باید ناوگان هواپیمایی مسافری پیشرفته و هواپیماهای مدرن داشته باشد و خود مسافران خود را جابجا کنیم. به جای آنکه مسافران ما توسط کشورهایی نظیر امارات و ترکیه جابجا شوند.

وی گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

فارس نیوز
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
5 سال پیش
صادرات هواپیمای ساخت ایران در آینده‌ای نزدیک

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از صادرات هواپیماهای صددرصد ایرانی به خارج از کشور در دهمین نمایشگاه صنعت هوایی در کیش خبر داد.

امیر سرتیپ ستاد عبدالکریم بنی طرفی معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی کیش که از ۵ تا ۸ آذر برگزار خواهد شد، ضمن اعلام این خبر گفت: برای صادرات آن دسته از تجهیزات و محصولاتی که مجوز صادرات آن را داریم به کشورهای طرف قرارداد، اقدام کرده ایم.

وی افزود: در نمایشگاه هوایی کیش خدمات و تجهیزات ارائه شده به ایرلاین های داخلی نیز معرفی خواهد شد.مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، هدف از برگزاری نمایشگاه را ارائه دستاوردها و ایجاد امکان همکاری بین کشورهای خارجی با شرکت های داخل کشور عنوان کرد.

بنی طرفی با اشاره به حضور طرف های خارجی در نمایشگاه صنایع هوایی کشور گفت: شرکتهایی از کشور چین، روسیه، اندونزی، پاکستان و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و برنامه های مشترک پروازی را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون وزیر دفاع با اشاره به ثبت قراردادهایی با سه کشور چین، روسیه و اندونزی درخصوص صادرات تجهیزات صنایع هوایی گفت: ان‌شاءالله در نمایشگاه دهم ما اولین سفارشات برای هواپیمای آموزشی مان را از کشورهای خارجی خواهیم گرفت.

ایسنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998