IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
13 سال پیش
[URL="http://ivao.aero/events/divtours.asp"]تورهای 3 گانه سال 2011 دیویژن ایران در شبکه ایوائو منتشر شد .[/URL]


1) تور عمومی وی اف آر ایران ، Iran General VFR Tour 2011 :

UserPostedImage


این تور شامل 24 مسیر پروازیست که از فرودگاه بوشهر آغاز شده و با طی مسیری معادل 2074 ناتیکال مایل و گذر از نواحی غرب ، شمال غرب و شمال ایران به سمت شرق ادامه مسیر داده و به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتهی میگردد . شرکت در این تور با استفاده از هواپیماهای کوچکتر از بیچ کرفت 350 ، رعایت حداکثر سرعت 180 نات در طول مسیر و نیز پرواز در زیر ارتفاع 11000 پایی از سطح دریا امکان پذیر است .


2) تور آی اف آر داخلی ایران ، Iran Domestic IFR Tour 2011 :

UserPostedImage


این تور شامل 28 مسیر پروازیست . از شهر شیراز شروع شده و با طی مسیر گردشی در کلیه نقاط ایران ، نهایتا به شیراز باز میگردد .طول مسیر پرواز حدود 13399 ناتیکال مایل بوده و شرکت در این تور با استفاده از هواپیماهای رده ATR و یا بزرگتر ، امکان پذیر است . حداکثر ارتفاع مجاز در این تور 42000 پا و حداکثر سرعتنشان داده شده ، 350 نات می باشد . استفاده از مسیر های استاندارد هوایی ، منتشره توسط سازمان هواپیمایی کشوری و مطابق با نقشه راه های هوایی کشور الزامیست .

3) تور ای اف آر بین المللی ،Iran International IFR Tour 2011 :

UserPostedImage


با هماهنگیهای انجام شده با سازمان ایوائو ، اولین تور بین المللی ایران با 42 مسیر پروازی و مسافتی بالغ بر 37055 ناتیکال مایل در دسترس علاقمندان قرار گرفته است . این تور به مرکزیت فرودگاه امام خمینی (ره) و به 21 مقصد بین المللی ، بصورت رفت و برگشتی طراحی شده است . شرکت در این تور با استفاده از هواپیماهای رده ATR و یا بزرگتر ، امکان پذیر بوده ، حداکثر ارتفاع مجاز در این تور 42000 پا و حداکثر سرعتنشان داده شده ، 350 نات می باشد . استفاده از مسیر های معرفی شده در بخش معرفی این تور ، الزامیست .

دیویژن ایران ، ضمن دعوت همه علاقمندان به شرکت در تورهای سال 2011 دیویژن ایران ، امیدوار است از تمامی کاربران از لحظات حضور در این تورها ، لذت و بهره کافی ببرند . راهنمایی کاربران دست اندرکاران دیویژن ایران را در برپایی هرچه بهتر تورهای آتی ، یاری خواهد کرد .

با سپاس ...
دیویژن ایران در شبکه آیوائو .