Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
13 سال پیش
UserPostedImage
Wikipedia


برای بدترین پرواز نظامی با یک هواپیمای پیشرفته شما ابتدا باید تام ولف را بشناسید و با بستن خود با یک کمربند ایمنی به یک جت پر از سوخت تا آخرین حد ظرفیت به آن فشار مکانیکی وارد کنید.امروزه سیستم های بدون سرنشین خطرات انسانی در ماموریت های نظامی را تا حد زیادی کاهش داده است.
به زودی سیستم X-47B نیروی دریایی با خلبان از راه دور بصورت تمام خودکار به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این پرنده نیز سر و کار داشتن انسان با stick (فرمان) و rudder (قسمت متحرک دم عمودی) همچنان وجود دارد اما این به راحتی و تنها با یک کلیک موس قابل هدایت خواهد بود.
نورتروپ گرومن سازنده X-47B در یک گفتگو در نزدیکی واشنگتن اظهار داشت X-47B مانند آنچه در نوادا به جعبه فولادی معروف بود خلبانی و هدایت نمی شود بلکه توسط 3.4 میلیون خط کد نرم افزار هدایت و کنترل می شود. اما نتیجه این سیستم این خواهد بود که شما ( یا فرزند نوجوان شما) بطور شخصی و بدون خلبان آن را هدایت کنید و این تنها به کلیک کردن موس نیاز دارد. کلیک بر روی روشن کردن موتور، کلیک بر روی حرکت بر روی زمین (Taxi)، کلیک بر روی بلند شدن از روی زمین (take off) و غیره.

UserPostedImage
Wikipedia


بلند کردن یک هواپیما توسط یک پسر نوجوان می تواند باعث ایجاد یک نوع حس غرور و افتخار برای او شود. اما باید توجه داشت که این پرواز دشواری ها و خطرات زیادی را در هنگام بلند شدن و نشستن وسیله پرنده بدنبال خواهد داشت و نیازمند وجود یک سیستم حمایت از امنیت برای پرواز می باشد. X-47B در امسال مورد تست و پرواز قرار گرفت ولی در حال حاضر پروازهای این پرنده از روی عرشه کشتی انجام می شود و در این پروژه در حال فرآیند یادگیری و شبیه سازی می باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود X-47B می تواند به خلبان های ناوگان دریایی نشان دهد که چگونه تا سال 2014 چندین هواپیما می تواند از روی عرشه کشتی به هوا پرواز کند. البته این سیستم نوع مخصوصی از موس با استانداردهای مخصوص خود خواهد داشت.

منبع:هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998