Farid110
  • Farid110
  • 54.82% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
13 سال پیش
سلام
به نوبه ی خودم
خیلی خوشحالم ازینکه شاهد این اتفاقم
امیدوارم موفق و موید باشید با آرزوی بهترین ها


فرید اسلامی
روابط عمومی پایلت او پرشیا
ایرلاین مجازی پایلت او پرشیا PilotOfPersia.com
ariobarzin
  • ariobarzin
  • 50.36% (معمولی)
  • بال کاغذی شروع کننده موضوع
13 سال پیش
بسمه تعالي


مفختریم اعلام نمائیم کلیه ظرفیت 30 نفره ی اعلام شده ی عضوگیری اولیه، تنها در زمانی در حدود 2 ساعت و 15 دقیقه از زمان گشایش پورتال ثبت نام mahanva.com در پنجشنبه شب مورخه 25/1/1390 تکمیل گردید. بدینوسیله از طرف شرکت و کلیه مدیران از عزیزانی که در دور اول عضوگیری شرکت هواپیمائی مجازی ماهان ثبت نام نموده اند قدردانی بعمل می آید و از آن دسته از علاقمندانی که به دلیل کمبود ظرفیت موفق به انجام ثبت نام نگردیده اند پوزش می طلبیم. این نوید را می دهیم که در هفته های آینده دوره دوم عضوگیری را آغاز کنیم.

آن دسته از عزیزانی که موفق به ثبت نام گردیده اند جهت سیر مراحل تکمیل ثبت نام و آموزش و راهنمایی های لازم منتظر اعلام بعدی دپارتمان اعضاء شرکت هواپیمائی مجازی ماهان از طریق ایمیل خود باشند.

شرکت هواپیمائی مجازی ماهان
از طرف مدیر روابط عمومی
ariobarzin
  • ariobarzin
  • 50.36% (معمولی)
  • بال کاغذی شروع کننده موضوع
13 سال پیش
بسمه تعالي

قابل توجه کلیه علاقمندان به عضویت در هواپیمائی مجازی ماهان

از آنجا که پیش نیاز عضویت بعنوان خلبان در شرکت هواپیمائی مجازی ماهان دارا بودن حداقل مدرک Advanced Flight Student در شبکه آیوائو تعریف شده است، به کلیه علاقمندانی که تا کنون موفق به ثبت نام در شرکت هواپیمائی مجازی ماهان نگردیده اند توصیه می شود جهت تسهیل امورات پس از ثبت نام ایشان و طی مراحل عضویت، آموزش و معرفی به دپارتمان عملیات پرواز، تا آغاز مرحله دوم ثبت نام شرکت هواپیمائی مجازی ماهان اقدام به عضویت در شبکه آیوائو ‌(IVAO) به آدرس اینترنتی www.ivao.aero نموده و پروازهای خود را بر روی این شبکه به مرز حداقل 25 ساعت رسانده تا طبق قوانین آیوائو امکان شرکت در آزمون تئوری آنلاین نرم افزار IvAp آن شبکه را داشته باشند. با قبولی در آزمون تئوری IvAp که بصورت آنلاین و مستقیم از طریق شبکه آیوائو برگزار می گردد کاربر موفق به دریافت ریتینگ Advanced Flight Student در شبکه آیوائو خواهد شد. عزیزانی که در هنگام ثبت نام در شرکت هواپیمائی مجازی ماهان ضمن عضویت در شبکه آیوائو از ریتینگ مذکور بهره می برند در معرفی به دپارتمان عملیات پرواز جهت آغاز پروازهای خود در اولویت بالاتری قرار خواهند گرفت. آن دسته از علاقمندانی که هنگام ثبت نام در شرکت، در شبکه آیوائو عضو نیستند و یا به ریتینگ مذکور نرسیده اند، تا بدست آوردن پیش نیازهای یاد شده امکان پرواز در شرکت هواپیمائی مجازی ماهان را نخواهند داشت و تائید عضویت آنان تا کسب پیش نیازهای بالا در حالت تعویق (Pending) باقی خواهد ماند.
دپارتمان روابط عمومی شرکت هواپیمائی مجازی ماهان از طریق فرم «تماس با ما» در سایت این شرکت آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان و حل مشکلات احتمالی در زمینه عضویت و راهبری در شبکه آیوائو می باشد.

از آنجا که پس از پایان دور اول ثبت نام درخواست های بیشماری از سوی علاقمندانی که موفق به ثبت نام نگردیده بودند دریافت نموده ایم، امید می رود بزودی دور دوم ثبت نام برگزار شود. زمان بازگشایی پورتال ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت هواپیمائی مجازی ماهان
از طرف دپارتمان روابط عمومی
ariobarzin
  • ariobarzin
  • 50.36% (معمولی)
  • بال کاغذی شروع کننده موضوع
13 سال پیش
بسمه تعالی


اطلاعیه شماره 3

بنا به درخواست های بیشمار علاقمندان دنیای مجازی پرواز که در دور اول ثبت نام موفق به عضویت در شرکت هواپیمائی مجازی ماهان نگردیده بودند، بدینوسیله به استحضار می‌رساند، دور دوم عضو گیری شرکت هواپیمائی مجازی ماهان روز شنبه مورخه 1390/2/10 ساعت 17:30 به وقت گرینویچ (22:00 به وقت تهران) آغاز خواهد شد. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به وب سایت www.mahanva.com  نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت اقدام نمایند. خاطرنشان می‌گردد بنابر تصمیمات اخذ شده در دور دوم ثبت نام همانند دور قبل تنها از 30 داوطلب واجدالشرایط ثبت نام بعمل خواهد آمد. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت ذکر شده، سیستم ثبت نام مجدداً بسته خواهد شد. از آنجا که در دور اول ظرفیت تعیین شده فقط در زمانی حدود دو ساعت تکمیل گردید، توصیه می گردد علاقمندان در دقایق اولیه گشایش پورتال جهت انجام امور ثبت نام مراجعه فرمایند.

شرکت هواپیمائی مجازی ماهان
از طرف دپارتمان روابط عمومی
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
13 سال پیش
فکر کنم لینک باید اصلاح بشه [approve]
PC Flight Simulation Geek Since 1998