S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
11 سال پیش
عکس از سرور میزبان حذف شده است.
[/center]
مرحله دوم


به دعوت شرکت هواپیمایی مجازی ماهان ، فردا شب (چهارشنبه) فضای کنترلی فرودگاه مشهد بار دیگر توسط کارمندان محترم کنترل پروازی و برج مراقبت مشهد کنترل خواهد شد ، از همه علاقه مندان دعوت می شود تا در ساعت 19:15 (به وقت محلی) از مبدا تهران به مقصد فرودگاه مشهد پرواز نمایند تا با انجام پرواز از این تجربه بهره مند گردند.

جهت ارائه هرچه بهتر خدمات ، از کاربران محترمی که قصد دارند از فرودگاه های دیگر به سمت فرودگاه مشهد پرواز نمایند تقاضا می شود ، به نحوی برنامه ریزی نمایند تا در بازه زمانی 20:15 الی 20:30 بر فراز فرودگاه مشهد حضور داشته باشند ، همچنین خواهشمندست در صورت امکان حتماً از چارت های پروازی استفاده نمایند .


هواپیمائی مجازی ماهان
از طرف دپارتمان روابط عمومی
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
11 سال پیش
با سلام

تا به امروز برای تمامی متقاضیانی که اقدام به ثبت نام نموده بودند ایمیلی جهت شرکت در جلسه توجیهی ارسال شده است ، در صورت عدم دریافت این ایمیل از طریق فرم Contact us در صفحه اول وبسایت : www.mahanva.com موضوع را به مسئولین گزارش نمائید.

با تشکر
از طرف دپارتمان روابط عمومی
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
11 سال پیش
اطلاعیه مهم


قابل توجه آن دسته از متقاضیان ورود که تا به حال در سازمان آیوائو ثبت نام ننموده اند

با سلام

بدینوسیله از کلیه متقاضیان ثبت نام که نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده اند دعوت می گردد تا روز چهارشنبه مورخه 04/05/91 نسبت به ایجاد و تکمیل حساب کاربری خود در شبکه IVAO به آدرس www.ivao.aero اقدام نمایند و در جلسه توجیهی روز چهارشنبه شرکت نمایند.
توجه فرمائید موقتا تا اعلام بعدی و برگزاری جلسه ی توجیهی به هیچ عنوان نام کاربری و رمز عبوری جهت ورود به سایت در اختیار شما قرارداده نمی شود.

لازم به ذکر است در همین راستا جلسه توجیهی جهت آشنایی عزیزان با شبکه آیوائو و همچنین شرایط شرکت در آزمون ها و ارتقاء ریتینگ در شبکه آیوائو در روز چهارشنبه مورخه 91/05/04 ساعت 22:00به وقت تهران (ساعت 17:30 UTC) در کانال صوتی IRM_CC منعقد می باشد. مراحل ثبت نام و شرکت در جلسه مذبور برای آن دسته از کازبرانی که در شبکه IVAO عضو نمی باشند به شرح زیر می باشد:

1. تکمیل فرم ثبت نام در شبکه آیوائو به آدرس www.ivao.aero، به کاربران گرامی توصیه می شود قبل از تکمیل فرم توضیحات و قوانین موجود در سایت IVAO را به دقت مطالعه نمایند. پس از تکمیل فرم ثبت نام ایمیلی از طرف سایت آیوائو برای شما ارسال خواهد شد که می بایست آن را تائید (Confirm) نمائید. پس از تائید ایمیل مذبور ایمیل دیگری برای شما ارسال می شود که یک Member ID (VID) (که یک عدد شش رقمی می باشد) و دو پسورد شامل IVAN Password (پسورد جهت اتصال از طریق نرم افزارها به شبکه) و Website Password (پسورد جهت ورود به بخش های مختلف وب سایت آیوائو) را در اختیار شما قرار می دهد. در حفظ و نگهداری این ایمیل دقت نمایید.

http://www.ivao.aero/softdev/ ، نرم افزار IvAp جهت اتصال سیمیلاتور بعنوان خلبان به شبکه آیوائو و نرم افزارIvAc به عنوان کنترلر در شبکه می باشد.

3. پس از نصب نرم افزار IvAp، نرم افزار Team Speak RC2، که به همراه آن نصب می شود کانال ارتباطی شما با شبکه آیوائو می باشد که جلسه مذکور بر روی کانال IRM_CC در این نرم افزار بر روی سرور cc.ts.ivao.aero تشکیل می شود. کاربران گرامی می بایست با استفاده از Member ID وIVAN Password اختصاص داده شده پس از ثبت نام در آیوائو، به شبکه نرم افزار Team Speak متصل شده و کانال صوتی IRM_CC را انتخاب و در جلسه شرکت نمایند. لازم به ذکر است زین پس کلیه مکالمات شما به عنوان خلبان با کنترلرهای برج مراقبت، سنتر و اپروچ در آیوائو توسط این نرم افزار انجام خواهد شد.

4. از کاربران گرامی درخواست می شود پس از مطالعه نحوه اتصال Team Speak، در مکان و زمان ذیل جهت شرکت در جلسه به شبکه متصل شوند:

زمان: چهارشنبه 04/05/1391 - ساعت: 22:00به وقت تهران
مکان: کانال صوتی IRM_CC بر روی سرور: cc.ts.ivao.aero - شبکه آیوائو

اعضای محترم توجه داشته باشند در صورت مواجه شدن با مشکل در برقراری ارتباط با سرور عبارت سرور را 188.40.91.20 وارد نمایند.

توجه: در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد ثبت نام و ایجاد حساب کاربری بر روی شبکه آیوائو و همچنین اتصال از طریق نرم افزار Team Speak این دپارتمان آماده پاسخ گویی به عزیزان می باشد.

مهم: عدم حضور کاربران پذیرفته شده در جلسه فوق به منزله عدم تمایل به ادامه فعالیت با شرکت هواپیمایی مجازی ماهان می باشد و کاربر در صورت عدم حضور از لیست انتظار خارج خواهد شد.

باتشکر


--
شرکت هواپیمائی مجازی ماهان
مدیر دپارتمان اعضاء
نیما عماد

Mahan Virtual Airline
Membership Director
Nima Emad
www.mahanva.com
--
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
11 سال پیش
بسمه تعالی



بنا به درخواست های مجدد علاقمندان دنیای مجازی پرواز و همچنین اعلام نیاز مجدد دپارتمان اعضا شرکت هواپیمائی مجازی ماهان جهت جذب عضو جدید، بدینوسیله به استحضار میرساند دور ششم عضو گیری شرکت هواپیمائی مجازی ماهان روز سه شنبه مورخه 1391/09/07 ساعت 18:30 به وقت گرینویچ (22:00 به وقت تهران) آغاز خواهد شد و به مدت 48 ساعت ادامه خواهد داشت. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به وب سایت www.mahanva.com بخش Register نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت اقدام نمایند. بدیهی است پس از پایان مهلت اعلام شده، سیستم ثبت نام مجدداً بسته خواهد شد. توصیه می گردد علاقمندان در ساعات اولیه گشایش پورتال جهت انجام امور ثبت نام مراجعه فرمایند. در روزهای آتی پس از پایان ثبت نام برای ثبت نام شدگان ایمیلی حاوی راهنمایی های مورد نیاز ارسال خواهد گردید.



شرکت هواپیمائی مجازی ماهان
روابط عمومی
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
11 سال پیش
آغاز مرحله 6ام ثبت نام شرکت هواپیمایی مجازی ماهان


ضمن پوزش از متقاضیان گرامی ، پرتال ثبت نام از دقایقی پیش و در ساعت 22:05 بازگشایی شده و متقاضیان محترم می توانند تا 48 ساعت آینده پس از مراجعه به وبسایت www.mahanva.com و ورود به قسمت Register نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام خود اقدام نمایند.

با تشکر
روابط عمومی شرکت هواپیمایی مجازی ماهان