Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
چين درچهل و نهمين نمايشگاه بين المللي هوا- فضاي فرانسه از اولين هواپيماي مسافربري در دست ساخت و تكميل خود پرده برداري كرد.
به گزارش ايرنا ، چين براي اولين بار در نمايشگاه هوا - فضاي بين المللي بورژه در شمال پاريس شركت كرده است.
اين نمايشگاه تا روز يكشنبه آينده براي بازديد عموم دايرخواهد بود.

UserPostedImage

ماكت هواپيماي مسافربري دردست ساخت چين كه ' كوماك 919 -C ' نام دارد ، براي اولين بار و همزمان با برگزاري نمايشگاه بورژه درمعرض ديد عموم قرار گرفته است.قرار است ، اين هواپيماي مسافربري چيني كه از ظرفيت حمل 200 مسافر برخوردار است از سال 2016 ميلادي به صورت رقيبي جدي براي محصولات ايرباس آ- 320 نئو' و بوئينگ 737- ب ، به بازارهاي جهاني عرضه شود .

UserPostedImage

شركت هواپيمايي ' رايان اير' هلند از هم اكنون اعلام كرده است كه قصد دارد شماري از اين هواپيماي چيني را براي بكارگيري درناوگان حمل ونقل هوايي خود خريداري كند.نمايشگاه بورژه پاريس كه هر دوسال يكبار داير مي شود يكي از نمايشگاههاي هوا- فضاي مهم جهان به حساب مي آيد.
ائيل اولري رييس شركت هواپيماي رايان اير با اشاره به هواپيماي دردست ساخت چيني افزود: از وجود رقيب و جايگزيني جدي براي محصولات ايرباس و بوئينگ بسيارخوشحال است .

UserPostedImage

وي افزود: ما به شدت علاقمند هستيم تا اين شركت توسعه پيدا كند. وي خاطرنشان كرد: اين شركت درنظر دارد همزمان با سه شركت چيني ، ايرباس و بوئينگ مذاكراتي را براي خريد 200 فروند هواپيماي مورد نياز آغاز كند.
اولري خاطر نشان كرد: درنظر دارد تا ناوگان هوايي اين شركت را تا سال 2013 ميلادي به تعداد 300 فروند هواپيما افزايش دهد.

منبع:ایرنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
امیدوارم بازار فروش این هواپیما ایران نباشه! چون بد تر از هواپیمای روسیمون میشه!!!1
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
mehran617
  • mehran617
  • 59.66% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
12 سال پیش
به نظر من بهترین خرید برای ایران می تواند باشد ، همه جنس های چینی بد نیستند ، مخصوصاً در این مورد چون می خواهند رقیب ایرباس و بوئینگ باشند از لحاظ کیفیت کم نمی گذارند و احتمالا با قیمتی پایین این هواپیما را وارد بازار می کنند ، اگر من جای شرکتهای هواپیمایی ایرانی بودم همین الان پیش خرید می کردم با توجه به ظرفیتش و برد متوسط گزینه بسیار خوبی برای داخل ایران یا حتی خطوط پروازیمون به اروپا می تواند می باشد با توجه به سن بالای هواپیماهامون و محدودیت های پروازی روی آسمان اروپا اگر سریع تر فکری به حال ورود ناوگان جدید نکنیم روز های سخت تر از این در انتظار شرکتهای هواپیمایی خواهد بود 😢
UserPostedImage