Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
برای رسیدن به یک پرواز ایمن ، دقیق و تحت کنترل، باید از استانداردهای روز تبعیت کرد و دستیابی به آن تنها از طریق ارتقای دانش اویونیک در کشوراست. محسن علوی سیرت، مدیرعامل صنایع اویونیک ایران، با بیان این مطلب گفت: برای رسیدن به سطح نهایی و سکوی برتر در فناوری روز اویونیک دنیا، باید تا سال 1404، تمامی تجهیزات و سیستم های قدیمی به روز شده و در ناوبری هواپیماهای نظامی و غیر نظامی از آنها استفاده شود.

وی در ادامه افزود: اهداف کلان برای رسیدن به این پروسه، در نقشه راه اویونیک کشور ترسیم شده است وخودکفایی و رسیدن به استقلال در این صنعت از هدفهای نهایی این طرح می باشد که اکنون از سوی متخصصان و کارشناسان صنعت اویونیک دنبال می شود.

مدیرعامل صنایع اویونیک ایران، ارتقای سطح توانمندی متخصصان و کارشناسان این صنعت در طراحی و تولید قطعات بسیار حساس الکترونیک در هواپیماهای مورد استفاده در انواع پروازها، برای رسیدن به ایمنی و تامین سلامت پروازها را در راس امور دانست و یادآور شد: در حال حاضر، ماموریتهای حوزه اویونیک در هشت محور ترسیم شده است و با توجه به رشد طراحی و ساخت قطعات در کلاس جهانی و ایجاد مدیریت استراتژیک و تامین لجستیک برای صنعت هوانوردی به زودی بسیاری از قطعات که تا قبل ازآن مجبور به واردات و خریداری از سایر کشورها بودیم در داخل طراحی و به مرحله تولید خواهد رسید.
محسن علوی سیرت در پایان خاطرنشان ساخت: با یکپارچه سازی مدیریت و تربیت نیروی متخصص در این صنعت، به زودی به بررسی بازارهای جهانی برای حضور در آن خواهیم پرداخت و با اشباع بازارهای داخلی، دانش و تکنولوژی اویونیک را صادر خواهیم کرد!

منبع:ستاد توسعه فناوری هوافضا
PC Flight Simulation Geek Since 1998