Ebrahim Sabih
  • Ebrahim Sabih
  • 59.64% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
11 سال پیش
در ضمن تمام ایرلاین های ایران قوانین و مقرراتشون رو از کتاب مادر و اصلی ایران ایر (هما) گرفتن و تغییراتی نسبت

به ایرلاین های خود مثل: یکسری از قوانین یونیفرم , کترینگ و . . . درونش انجام دادن و حالا کلاه خودتون رو قاضی

کنین و ببینین که کی به این مقررات احترام میگذارد و به نحو احسنت انجان میدهند ؟ ؟ ؟ مخصوصا انکس ها . . .
Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم
11 سال پیش
با سلام @};-

دوستان عزیزم :همانطور که میدانید،زمانیکه نام ملی بودن به هر چیزی داده شود،خواه نا خواه تعصبی را با خود به همراه دارد و این تعصب را نباید با تعصب بیجا اشتباه گرفت[approve]

بطور مثال تعصبی که خیلی از ما روی تیم های ملی ورزشی و... که نام ملی دارند داریم.[blackhee]

تعصب داشتن روی هواپیمایی که متعلق به جمهوری اسلامی ایران حتی نام آن(هماکه برگرفته از هواپیمایی ملی ایران )وهمچنین متعلق به تمام مردم این مرزوبوم هستش نشانه وطن پرست بودنه 🖐

وقتی سال ها از وطن دور باشید در یک فرودگاه خارجی با دیدن هواپیمایی که مرغ همارو روی دمش داره احساس غرور به آدم دست میده چون متعلق به ایرانه نه شخص خاصی[dance]
captain mahan
  • captain mahan
  • 50.02% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
11 سال پیش
سلامی دوباره
بعضی عزیزان تقریبا بیشتر به حرف های من ایراد گرفتن، اینجور احساس کردم !!( والا من از بچگی سرم تو هواپیما بوده تا حالا حتی سربازیم فرودگاه بودمو بخاطر پستی که داشتم با تمام ایر ها و پرسنلشون در تماس بودم ؛ از نزدیک هم دیدم کی بهتر کار میکنه البته تو فرودگاه اهواز...پس خیلیم بی اطلاع نیستم. در مورد قشم ایر حقیقتش اطلاع درستی از نحوه ورود این 16 فروند نداشتم چه بهتر دوستانی که میدونن تو اون مقطع یه اشاره میکردن !
اگر نقدی داشتم به هما بخاطر حرسی هست که دارم میخورم، بله درسته به قول کاپتان شهبازی که گفت شرکت هما یک شرکت مادر هست تو ایران ، اما خوب انتظار من اینه این شرکت مادر گسترده تر از اینی باشه که هست . یکی از دوستان درست فرمودن کسایی اومدن سرکار که به امثال کاپتان شهبازی گفتن دیگه داری خیلی معروف میشی باید بری کنار... اونها هما رو به این روز انداختن وگرنه هما حداقل چنتا 747-400 یا ایرباس 330 340 یا 737-800 900 ، و نمونه هایی از این دس رو به طرق مختلف وارد میکرد من که حالم بهم میخوره از A300 b2- b4 که هما هنوز داره و متاسفانه تاخیر زیاد این هواپیماها به تن منم خورده .
منکر ساختار اداری و تشکیلاتی هما نیستم چون از نزدیک دیدم و کار کردم باهاشون در مقاطعی. اما هما هم دولتی هست هنوز و تحریم باباشو در اوورده هم اینکه نمیتونم ماهان رو ندید بگیرم . در کل ایرلاین های محبوب من هما و ماهان هست و عاشق ایرباس 330-340 هستم که امیدوارم ماهان 330 هم بیاره تا یه پرواز باهاش بریم.
اگر بازم از دوستان کسی نقدی داره بنده در خدمتم.
>> بلند آسمان جایگاه من است... <<
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
11 سال پیش
ارسال شده توسط : captain mahan 

سلامی دوباره
بعضی عزیزان تقریبا بیشتر به حرف های من ایراد گرفتن، اینجور احساس کردم !!( والا من از بچگی سرم تو هواپیما بوده تا حالا حتی سربازیم فرودگاه بودمو بخاطر پستی که داشتم با تمام ایر ها و پرسنلشون در تماس بودم ؛ از نزدیک هم دیدم کی بهتر کار میکنه البته تو فرودگاه اهواز...پس خیلیم بی اطلاع نیستم. در مورد قشم ایر حقیقتش اطلاع درستی از نحوه ورود این 16 فروند نداشتم چه بهتر دوستانی که میدونن تو اون مقطع یه اشاره میکردن !
اگر نقدی داشتم به هما بخاطر حرسی هست که دارم میخورم، بله درسته به قول کاپتان شهبازی که گفت شرکت هما یک شرکت مادر هست تو ایران ، اما خوب انتظار من اینه این شرکت مادر گسترده تر از اینی باشه که هست . یکی از دوستان درست فرمودن کسایی اومدن سرکار که به امثال کاپتان شهبازی گفتن دیگه داری خیلی معروف میشی باید بری کنار... اونها هما رو به این روز انداختن وگرنه هما حداقل چنتا 747-400 یا ایرباس 330 340 یا 737-800 900 ، و نمونه هایی از این دس رو به طرق مختلف وارد میکرد من که حالم بهم میخوره از A300 b2- b4 که هما هنوز داره و متاسفانه تاخیر زیاد این هواپیماها به تن منم خورده .
منکر ساختار اداری و تشکیلاتی هما نیستم چون از نزدیک دیدم و کار کردم باهاشون در مقاطعی. اما هما هم دولتی هست هنوز و تحریم باباشو در اوورده هم اینکه نمیتونم ماهان رو ندید بگیرم . در کل ایرلاین های محبوب من هما و ماهان هست و عاشق ایرباس 330-340 هستم که امیدوارم ماهان 330 هم بیاره تا یه پرواز باهاش بریم.
اگر بازم از دوستان کسی نقدی داره بنده در خدمتم.



دوست عزيز شما خودتون اطلاع داريد كه هواپيمايى ماهان از تايپ a300b استفاده مى كنه و اگر به قديمى بودن هواپيما ها بخواهيم اشاره كنيم كلا ايرباس ٣٤٠-٣٠٠ از دور خارج شده و اونايي كه ماهان و آسمان دارن سنشون از ١٥ سال هم بيشتره
نكته ى بعدى اينه كه دوست داشتن و علاقه داشتن ، با اينكه بخواى به صورت علمى به نقد يك شركت بپردازى كاملا متفاوت است
به هرحال هر كسى نظرى دارد كه نظرش براى من قابل احترام است[approve]
موفق و پيروز باشيد@};-


امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
captain mahan
  • captain mahan
  • 50.02% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
11 سال پیش
کاپتان ضیائی
ماهان فقط حدود 6 تا 300-b2-b4 داره اما بیشتر ایرباسهاش 300-600 هست که ایران ایر فقط 4فروند عملیاتی داره و پرواز های اروپارو با این 4تا انجام میده و یکی 2تا 310.
هما که ماشالا همه ایرباس هاس 300B هستن اما خوب ماهان تونسته از تایپ 300-600 بیشتر استفاده کنه.
من از همون اولشم تو کامنت اولیم گفتم که فقط تو ایران دارم مقایسه میکنم مثلا اگر ماهان هواپیمایی داره که عمرش به قول شما 15 سال هست این 15سال برا شرکت ایرانی خوبه که همینم هما نداره متاسفانه. شما بخوای امار بگیری کدوم هواپیما عمرش پایین تر از 15 هست تو ایران؟؟ همه ماشالا میانسال به بالا...!!
البته نظر همه عزیزان حاضر در سایت برای من هم قابل احترام هست و از نظراتشون استفاده مفید میکنم.
تشکر
>> بلند آسمان جایگاه من است... <<