در ثانیه 00:38 و 00:39 موتور شماره 4 رو نگاه کنید!
تورج جان اگر درست دیده باشم مقداری آتش به حالات اسپلش از موتور خراج میشه ، که ممکنه به خاطر ورود مقداری یخ از سطح باند به داخل موتور باشه . تو این فیلم که خیلی هم بلند نیست پر از چیزای جالب و تعجب بر انگیز .
یه مورد جالب اینه که خلبان به علت عدم کارایی کامله ترمز چرخها بلا فاصله بعد از فرود از ریورس هر چهار موتور استفاده میکنه اونم نه به صورت 100%😕 . این در حالی که در این تایپ معمولا از ریورس دو موتور بیرونی بال استفاده میشه.
و اینکه خلبان تمایل داره بعد از تاچ هواپیماشو نوز آپ نگه داره ؟!