amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
10 سال پیش

تین نیوز | شاید پرواز در شرایط مه غلیظ، و تلاش برای پیداکردن باند برای خلبانان مانند کابوس باشد، اما تکنولوژی مدرن در تلاش است تا به کاهش این‌گونه خطرات کمک کند.

UserPostedImage


به گزارش تین نیوز، سیستم جدید Skylens یک صفحه نمایش است برای خلبانان، که برروی چشم قرار می گیرد و طراحی شده تا دید بهتری از اتفاقات اطراف را به آنها ارائه کند. سیستمی آسان برای خلبانان که چشم انداز قابل دید آنها را در مه و تاریکی افزایش می دهد.

UserPostedImage


پرواز در طول روز و آب و هوای خوب یک چیز است و پرواز در شب یا وقتی که ابرها در اطراف هواپیما قرار می گیرند، چیزی دیگر است. یک مجموعه ابزار خوب از هنر، صنعت و دانش و مدیریت موردنیاز است تا هواپیما را به سلامت به زمین برساند. در طی سالها این ابزار در سیستم پیشرفته EFVS تکامل یافته و داده های حساس پروازی را در مقابل چشم خلبان قرار می دهد.
Skylens دستگاهی پوشیدنی مانند عینک و سبک وزن است که برای خانواده ClearVision EFVS و استفاده در بازار حمل ونقل هوایی تجاری طراحی شده است.

UserPostedImage


شرکت البیت (Elbit)، طراح این محصول است و Skylens را برای غلبه بر دید کم در نقاط نشست و برخاست و تهیه اطلاعات بدون نیاز به ابزار فرودگاه تهیه کرده است تا به توانایی خلبان برای انجام عملیات های پرواز اضافه نماید.
Skylens برای در یافت گواهی airworthiness، مورد ارزیابی قرار گرفته و انتظار می رود از سال 2016 به خلبانان خدمات ارائه کند.


UserPostedImage