Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage


اين برنامه براي فرودگاه‌هايي با سطح مسافر دو ميليون نفر مسافر بين‌المللي در نظر گرفته شده و هدف از اجراي آن، شناسايي برترين فرودگاه در زمينه خدمات و تسهيلات فرودگاهي و همچنين مقايسه فرودگاه‌ها با يكديگر و ارائه راهكار جهت ارتقاء سطح خدمات و تسهيلات فرودگاهي است.

بر این اساس پس از ارزيابي‌هاي اوليه صورت گرفته در سطوح كيفي خدمات و تسهيلات 8 فرودگاه بين‌المللي كشور در زمستان سال 92، اين طرح در قالب طرح و برنامه نظارتي ACI در سال 2014، از 10 تيرماه سال جاري براي اولين بار در كشور در فرودگاه امام(ره) آغاز شده است.

اين طرح با توجه به برنامه پروازهاي فرودگاه امام(ره) در هر فصل برنامه‌ريزي شده و در چهار مرحله صورت خواهد گرفت که هر مرحله به مدت 70 روز اجرا خواهد شد .
این گزارش می‌افزاید؛ از آنجا که دستيابي به سطح بالاي كيفيت خدمات و تسهيلات فرودگاهي در تعيين رتبه و جايگاه هر فرودگاه در دسته‌بندي جهانی موثر است، از این رو به‌منظور جلب بيشتر رضايتمندي مسافران، برنامه‌هاي مختلفي از طريق نهادهاي معتبر، فرودگاه‌هاي مختلف و سازمان‌هاي مرتبط با صنعت هوانوردي منتشر و اجرايي شده است که ACI یکی از این سازمان‌هاست.

یادآور می‌شود؛ ACI به‌ عنوان یکی از معتبرترين سازمان‌هاي بين‌المللي در صنعت فرودگاهي، برنامه جامعي به نام Airport Service Quality تدوين و تاكنون در 280 فرودگاه بين‌المللي در 60 كشور اجرا و نتايج آن را جمع‌آوري کرده است.

شرکت فرودگاه های کشور
PC Flight Simulation Geek Since 1998