سوال نظرسنجی: یکی شدن شرکت های ایرانی در اف اس ایرلاینز :

مجموع: 9

faraz
  • faraz
  • 57.14% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
15 سال پیش
با سلام
آقای مرصی عزیز مرسی از این که نظر خودتان را بیان کردید.
من کاملا با شما موافق هستم ، این شبکه از حالت تفریحی خارج شد ، و در حال حاظر به یک منبع در آمدی برای صاحبان جدید آن شده است .
و اما برگردیم سر بحث خودمان . از نظر نرم افزاری می تونم بگم که در حال حاظر 75 % امکانات شبکه اف اس ایرلاینز را در سیستم جدید شبیه سازی کردیم و کماکان در حال توسعه دادن آن هستیم . و به زودی اطلاعات دقیق و کامل تری از آن را در اینجا می زاریم و حداقل یکی از خوبی های آن این است که دیگر کاربرانی که در ایران قرار دارند با مشکل "قندشکن " مواجه نیستند .😂
اطلا ما برای چی در شبکه اف اس ایرلاینز پرواز میکنیم ؟ برای ثبت پرواز خود ، مقایسه نحوه پرواز خود با دیگران و در نهایت مقایسه شرکت های حاظر در اف اس ایرلاینز
و ... .
یکی دیگر از بدی یا خوبی های این سیستم جدید این است که ، مانند اف اس ایرلاینز هر کسی نمی تواند برای خود شرکت ثبت کند و فقط 2 نفر خلبان داشته باشد.
البته فراموش نکنیم که اف اس ایرلاینز متشکل از 5-6 نفر برنامه نویس و یک تیم هست ، اما ما در حاظر فقط 2-3 نفر هستیم .
این بحث از نظر نرم افزاری بود ، اما مهم ترین بحث آن بر میگردد به کاربران و مدیران شرکت ها ! [dangerpc]
در نهایت تشکر میکنم از تمامی کسانی که نظرات خود را بیان کردند و همچنان منتظر بیان نظرات بقیه دوستان عزیز هستیم @};-

موفق باشید


Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin

حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند
mohammad razzaghi
15 سال پیش
حقیقت این هست که،ادغام کردن شرکتها کار درستی نیست، اگر منظوورشما از ادغام یکی شدن کلیه شرکتها و فعاتیت اونا با یک نام و... باشه، به دلایل مختلف، مثلا به قول آقای مرصعی رقابت از بین میره، وهمچنین خیلی چیزهای دیگه مثل تنوع، حق انتخاب خلبانان، امکان تجربیات متفاوت مدیریتی، حتی در این میان آینده و دیدگاه هر گروه در مورد شرکت مربوط به خودش دچار تاثیر پذیری از گروههای دیگه میشه و...

به نظر من 2 کار میشه انجام داد:
1- اینکه دوستان در شرکتهای مختلف دنبال ایجاد بستر مربوط به خودشون و راه اندازی یک سیستم مستقل برای خودشون باشند، حالا هر گروه مطابق میل و امکانات خودش. اینجوری دست هر شرکت باز هست برای انتخاب راههای ارتباطی با پرسنل، یکی ایمیل، یکی فرمهای تحت وب که هر خلبان دا دست گزارش پر کنه، یکی هم یک سیستم کامل با client-server با هزارتا امکانات دیگه.

2- شرکتهای ایرانی دست به دست هم بدن با هم یک یستر کامل مثل پیاده سازی کنند، و هر شرکت در اون عضو بشه یعنی همون سیستمی که همه باهاش آشنا هستیم ولی از نوع "بومی سازی شده" 😉.

راستش اعضای هواپیمایی سیمرغ مدتهاست که تو فکر این جریان دوم هستند، کارهایی هم انجام شده مثل ثبت دامنه، تهیه سرور اختصاصی،طراحی و اجرای پایگاه اطلاعاتی، پیاده سازی هسته اصلی نرم افزار و...
این کار داره جلو میره و به نتیجه هم خواهد رسید، حالا جریان "دست به دست هم" دادن مطرح شده، واقعا هر گروه، فرد یا شرکتی که فکر میکنه میتونه کمک خاصی در پیاده سازی این موضوع بکنه اعلام کنه، ما به شدت استقبال میکنیم. 😄
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
15 سال پیش
فراز جان این نرم افزار از Base نوشته شده یا احتمالاً PHPVms هست؟[blackhee]
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mohammad razzaghi
15 سال پیش
راستش بین تایپ کردن پستم یک شام هم خوردم، برای همین پست آخر شمارو فراز جان بعد از ارسال مطالعه کردم.
من فکر میکنم بد نباشه در آینده‌ی نزدیک با یک برنامه کلی داشته باشیم با دوستان همکارتون توی پروژه، یا به نتیجه میرسیم و برنامه رو ادغام میکنیم اگر شدنی باشه، اگرم نه که هر گروه میتونه جداگانه کار خودش رو جلو ببره.
faraz
  • faraz
  • 57.14% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
15 سال پیش
Touradg نوشت:

فراز جان این نرم افزار از Base نوشته شده یا احتمالاً PHPVms هست؟[blackhee]


نرم افزار پایه همان phpvms هست ، اما می تونم بگم حدود 60-70% بازنویسی کردیم و سعی کردیم امکانات اف اس ایرلاینز را در آن جا بدهیم و خوشبختانه موفق هم شدیم .

Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin

حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند