amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
10 سال پیش
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سانحه سقوط آنتونف سپاهان‌ایر 11 نفر مسافر مجروح شده و 38 نفر جان باختند، گفت: مجروحان در 2 بیمارستان پیامبران و امام خمینی (ره) و در درمانگاه ساها بستری شدند.

احمد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات سانحه آنتونف 140 اظهار داشت: در این حادثه 38 نفر جان باخته و 10 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد:‌جعبه سیاه هواپیما هنوز پیدا نشده است اما تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی یافته‌های جدیدی از این سانحه در محل حادثه هستند.

مجیدی گفت: اورژانس تهران اطمینان داده است که 10 نفر مجروح این حادثه، همه سرنشینان هواپیما بودند و مصدومی خارج از مسافران نداشته‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حال جسمی اغلب مصدومان وخیم نیست، اظهار داشت: این 10 نفر مجروح در بیمارستان‌های پیامبران، امام خمینی (ره) و درمانگاه ساها بستری شدند.


بنابراین گزارش اسامی مجروحانی که در بیمارستان پیامبران بستری شده‌اند به شرح زیر است:


شهربانو شوکتی 28 ساله

امیر مزرعتی 30 ساله

علی دالوندی 30 ساله

عزت بابایی 60 ساله

محمد یاری مزرعتی یک ساله


مجروحانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند:

تیمور خسروی 3 ساله

مصطفی مزرعتی 28 ساله

زهره شکاری 25 ساله

‌مجروحانی که در درمانگاه ساها بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند:

محمد عابدزاده

مریم رهنما


وی یادآور شد: خانواده‌های متوفیان این حادثه می‌توانند با مراجعه به پزشکی قانونی کهریزک و ارائه کارت شناسایی معتبر اجساد بستگان خود را شناسایی و دریافت کنند.

UserPostedImage
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
خلبان و تمام خدمه هواپیمای سقوط کرده ایرانی بودند

معاون بحران وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: خلبان و تمام خدمه هواپیمای سقوط کرده ایرانی بودند.احمد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: هنوز به شکل دقیق هویت تیم خلبانی و خدمه پرواز مشخص نشده اما آنچه مسجل است این است که تمام این افراد ایرانی بوده‌اند.

وی درباره‌ی تعداد دقیق کشته‌شدگان حادثه نیز اعلام کرد: با توجه به انتقال تعداد محدودی از مجروحین به بیمارستان هنوز رقم دقیق تلفات مشخص نیست اما قطعا اکثر مسافران جان باختند.معاون بحران وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی وضعیت هواپیمای سقوط کرده نیز اعلام کرد: این هواپیما از نوع آنتونوف 140 که ساخته مشترک ایران و اوکراین است بوده و قطعا با مجوز پرواز کرده است.

به گزارش ایسنا، یک فروند هواپیمای ایران 140 شرکت هسا صبح امروز در حوالی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. این هواپیما که به مقصد طبس سفر می‌کرد 48 مسافر داشت که بسیاری از آنها کشته شدند.با استقرار تیم‌های بررسی در محل حادثه بناست به زودی دلیل اصلی این سقوط مشخص شود.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

یعنی حتی اگر کوچکترین احتمالی برای پیدا شدن دلیل اصلی سانحه باشه با این وضعیت اون هم از بین میره.
مثل داستان 727 ایران ایر که فرداش با لودر رفتن به استقبالش!

PC Flight Simulation Geek Since 1998
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
10 سال پیش
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار مهری رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: از 48 مسافر هواپیما 8 کادر پروازی و 30 مسافر فوت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: 8 نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند و از وضعیت 2 نفر خبری از دست نیست.

16:19* آغاز بررسی جعبه‌‌های سیاه آنتونف140/ ثبت 70 حرکت هواپیما در نوار پارامتر‌‌های موتور‌/ احتمال شبیه‌سازی سانحه

احمد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین جزئیات سانحه سقوط آنتونوف 140 شرکت هواپیمایی سپاهان که قرار بود صبح امروز به طبس پرواز کند، اظهارداشت: جعبه‌های سیاه هواپیما شامل نوار مکالمات خلبان و نوار پارامترهای موتور به سازمان هواپیمایی کشوری آورده شد.

وی با بیان اینکه کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری کماکان در حال بررسی این موضوع در محل حادثه است، بیان کرد: معبر خیابان از قطعات هواپیما پاکسازی شده است و این قطعات در گوشه‌ای از همان محل قرار داده شده است.

مجیدی بیان کرد: خواندن نوار مکالمات خلبان و نوار پارامترهای موتور ممکن است به طول بیانجامد، شاید لازم باشد که جعبه‌های سیاه را به کشور سازنده ارسال کنیم که در این صورت نیازمند نامه‌نگاری و اجرای روند از طریق وزارت امور خارجه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: البته این هواپیما به دلیل آنکه سن کمی داشت در نوار پارامترهای موتور آن بیش از 70 حرکت ضبط می‌شود و این مزیتی است که موجب می‌شود علت وقوع حادثه راحت‌تر مشخص شود.

مجیدی تاکید کرد: حتی اگر لازم باشد قطعات هواپیما برای شبیه‌سازی و تعیین نحوه بروز حادثه به محلی دیگر جابه‌جا خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در باره آخرین آمار جانباختگان و مصدومان این حادثه بیان کرد: فعلاً طبق آخرین آمار رسمی، تعداد مجروحان این حادثه 9 نفر و تعداد جانباختگان 39 نفر هستند که وزارت راه و شهرسازی به خانواده متوفیان تسلیت عرض می‌کند

UserPostedImage
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
10 سال پیش
سامانه فروش آنلاین هواپیمایی قشم  هم با ایجاد نواری مشکی و درج "سپاهان ایر 5915" بر روی آن اعلام تسلیت و ابراز همدردی کرد.
UserPostedImage