Mohammadmahdi_SH
10 سال پیش
به نظر من قسمتی از این تاخیر ها هم بخاطر هواپیما های فرسوده و قدیمی هستش که زود به زود خراب میشن و وقتی همچین مشکلی پیش میاد دیگه نباید به مدیریت بد
ایرلاین ایراد گرفت چون دیگه تعمیر کردن هواپیما زمان خاص خودشو میبره و دست اونا نیست و مسافرا هم نباید جوگیر بشن و ... . البته اگه مهماندارا به جای رفتن میموندن و یه توضیح منطقی میدادن مردم هم میفهمیدنو ادامه نمیدادن ولی مثل اینکه همچین کاری هم امتحان نکردن و رفتنو ترجیح دادن.
انشالله مذاکرات به نتیجه برسه چند تا هواپیمای درست درمون بتونیم بخریم تا اینچنین مشکلاتی کمتر بشن😄
Queen of the Skies
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : Mohammadmahdi_SH 

به نظر من قسمتی از این تاخیر ها هم بخاطر هواپیما های فرسوده و قدیمی هستش که زود به زود خراب میشن و وقتی همچین مشکلی پیش میاد دیگه نباید به مدیریت بد
ایرلاین ایراد گرفت چون دیگه تعمیر کردن هواپیما زمان خاص خودشو میبره و دست اونا نیست و مسافرا هم نباید جوگیر بشن و ... . البته اگه مهماندارا به جای رفتن میموندن و یه توضیح منطقی میدادن مردم هم میفهمیدنو ادامه نمیدادن ولی مثل اینکه همچین کاری هم امتحان نکردن و رفتنو ترجیح دادن.
انشالله مذاکرات به نتیجه برسه چند تا هواپیمای درست درمون بتونیم بخریم تا اینچنین مشکلاتی کمتر بشن😄



محمد جان سلام
به نظر من اتفاقا خيلى كار خوبى كردن چون متاسفانه درصدى از هم وطنانمون سطح شعور ضعيفى دارند و با ماندن در هواپيما احساس غرور مى كنند و فكر تاخير در پرواز هاى بعدى رو نيز نمى كنند و چون متاسفانه اين حركت يه مدته به خاطر رسانه هاى اجتماعي كه پر از شايعه و خبر و اطلاع رسانى هاى كاملا دروغ و غلط شده كه افكار هم وطنانمان را دچار مسايل پوچ و نادرست مى كنند پس بايد همين رفتار را كرد كه همين افراد و نفر هاى بعدى كه امكان داره اين كارو انجام دهند ، توسط همين رسانه هاى مجازى از وقوع اين عمل جلوگيرى بشود و من كاملا از كار خدمه پرواز لذت بردم!!
باتشكر
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش

سلام پرهام جان@};-

بالام جان شما شده تا به حال بری فرودگاه و بعد از 10 ساعت تاخیر مسئولین ایرلاین بیاد بهت بگن اگر با اتوبوس میرفتین زودتر میرسیدین . خب چه حالی بهت دست میده . شما شعورت رسیده با هواپیما بری و اون اتوبوس بهت پیشنهاد بده . یعنی به شعور طرف [attack]

کادر پروازی همونجا توبیخ شدن و به اطلاعتون میرسونم یه تعدادیشون هم اخراج شدن .

ممکن شکل کلی حرکت مردم دراین مورد به خلبان و کادر پروازی ربطی نداشته باشه ولی مدیریت یه شرکت رو زیر سوال میبره . مدیریتی که تو کشور ما سالهاست سوء مدیریته . همه چیز رو نندازید گردن تحریمها ، شرکت کاسپین هم داره تو همین شرایط کار میکنه ، همچنین ماهان .

شرحش سخته ولی میشه ثابت کرد تمام این مشکلات به علت مدیریت نالایق هست و جالبه که شما بازم توقع دارین مردم آزرده خاطر به علت درک مسافرای بعدی کوتاه بیان . اما این پرسه برای بعدیها هم داره تکرار میشه و چیزی درست نشده تا جایی که سازمان به این شرکتها اخیرا چند بار به صورت کتبی اخطار داده .

قبلا گفتم مسافرها و کادر پروازی حق اهانت به یکدیگر رو ندارن و این کار باید به صورت سازمانی برسی بشه .

والا برای خود من چندین بار پیش اومده و خستگی و الافیش کلافم کرده . هیچ توضیحی هم در کار نبوده . این حرکت مردم حالت زشتی داره ولی خوبه و تا الان راه گشا بوده اونم برای حداقل حقوق یه مسافر .

اگر 1 ماه آلمان زندگی کنی اونوقت میفهمی .... قصد مقایسه ندارم 🤦

حالا اگر شد یکی دو تا از خاطرات مربوطه رو براتون میگم ، شنیدنش بد نیست [approve]

Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 


سلام پرهام جان@};-

بالام جان شما شده تا به حال بری فرودگاه و بعد از 10 ساعت تاخیر مسئولین ایرلاین بیاد بهت بگن اگر با اتوبوس میرفتین زودتر میرسیدین . خب چه حالی بهت دست میده . شما شعورت رسیده با هواپیما بری و اون اتوبوس بهت پیشنهاد بده . یعنی به شعور طرف [attack]

کادر پروازی همونجا توبیخ شدن و به اطلاعتون میرسونم یه تعدادیشون هم اخراج شدن .

ممکن شکل کلی حرکت مردم دراین مورد به خلبان و کادر پروازی ربطی نداشته باشه ولی مدیریت یه شرکت رو زیر سوال میبره . مدیریتی که تو کشور ما سالهاست سوء مدیریته . همه چیز رو نندازید گردن تحریمها ، شرکت کاسپین هم داره تو همین شرایط کار میکنه ، همچنین ماهان .

شرحش سخته ولی میشه ثابت کرد تمام این مشکلات به علت مدیریت نالایق هست و جالبه که شما بازم توقع دارین مردم آزرده خاطر به علت درک مسافرای بعدی کوتاه بیان . اما این پرسه برای بعدیها هم داره تکرار میشه و چیزی درست نشده تا جایی که سازمان به این شرکتها اخیرا چند بار به صورت کتبی اخطار داده .

قبلا گفتم مسافرها و کادر پروازی حق اهانت به یکدیگر رو ندارن و این کار باید به صورت سازمانی برسی بشه .

والا برای خود من چندین بار پیش اومده و خستگی و الافیش کلافم کرده . هیچ توضیحی هم در کار نبوده . این حرکت مردم حالت زشتی داره ولی خوبه و تا الان راه گشا بوده اونم برای حداقل حقوق یه مسافر .

اگر 1 ماه آلمان زندگی کنی اونوقت میفهمی .... قصد مقایسه ندارم 🤦

حالا اگر شد یکی دو تا از خاطرات مربوطه رو براتون میگم ، شنیدنش بد نیست [approve]





بله شكى نيست كه اكثر مشكلات بخاطر ضعف مديريته ولى انشالاه فرهنگ سازى هم بشه چون هميشه اوقات همه تقصير خلبان و مهماندار ميوفته من خودم واسه رفتن به رشت ٥ ساعت تاخير داشتم ولى خب من مى ديدم شرايط هوايى نامناسب هست ولى افراد عادى رو مى ديدم به مهماندار و خلبان اهانت مى كردند

امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
Mohammadmahdi_SH
10 سال پیش
آلمان یه کشور جهان اول محسوب میشه و نمیشه با یه کشور جهان سوم مثل ایران مقایسه بشه چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ فرهنگ و ... ما تو ثابت نگه داشتن قیمت سیب زمینی پیاز موندیم چه برسه به کارای دیگه](*,)
Queen of the Skies