mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام خدمت همه دوستان @};-


UserPostedImage


انحراف یک هواپیمای Asianaپس از فرود در باند فرودگاه هیروشیما ژاپن به علت لغزندگی و عدم کنترل به موقع توسط خلبان
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام خدمت همه دوستان @};-


UserPostedImage


انحراف یک هواپیمای Asianaپس از فرود در باند فرودگاه هیروشیما ژاپن به علت لغزندگی و عدم کنترل به موقع توسط خلبان



عجب گیری افتاده ایرباس اخیرا سر این 320 ها !!!

نمیدونم این یکی هم عامل خارجی درش دخیل بوده یا ضعف پرنده بوده ولی کم کم باید آماده باشیم که هموطنان کارشناسمون 320 رو هم ببرن توی لیست سیاه و کم کم با شنیدن اسمش یاد توپولف ها بیوفتن ! در حالی که هنوز با شیندن نام بوئینگ پشت ام دی دل هاشون آروم میشه !


Asiana Airlines flight OZ162, an Airbus A320-232, from Incheon, South Korea, suffered substantial damage to the left wing, the No.1 engine and the underside of the tail sectipn in a landing accident at Hiroshima Airport, Japan.
The flight was cleared for a runway 28 RNAV (GNSS) approach. On final approach the aircraft impacted the ILS-LOC antenna array, which is located 325 m before the runway 28 threshold. After touching down on the runway, the aircraft veered to the left (south),
and departed the paved surface of the runway. It ran onto a field and came to rest facing east.
All persons onboard were evacuated using the emergency slides and 27 persons suffered minor injuries. The runway was closed.
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش

سلام به همه دوستان @};-


غرامت برای فرود اضطراری هواپیمای کره جنوبی


UserPostedImage


این هواپیما با 73 مسافر و هفت خدمه از فرودگاه اینچئون کره جنوبی عازم فرودگاه هیروشیما ژاپن بود.

مسوولان این شرکت روز دوشنبه اعلام کردند که به نشانه همدردی با مسافران و به دلیل فشار و اضطراب ناشی از فرود اضطراری، به هر یک از آنان مبلغ پنج هزار دلار پرداخت خواهند کرد.

براساس گزارش ها، در این حادثه هواپیما پس از خارج شدن از باند به نرده ها و تجهیزات فرودگاهی برخورد کرد و ضمن کنده شدن بخش هایی از بال سمت چپ، یکی از موتورهای آن نیز به دلیل آتش سوزی از بین رفت.

خبرگزاری کیودوی ژاپن، به نقل از پلیس فرودگاه هیروشیما علت وقوع این حاثه را برخورد بخش انتهایی هواپیما با زمین به هنگام فرود بیان کرده بود.

مسوولان این شرکت هوایی که یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی کره جنوبی محسوب می شود، اعلام کردند که با مسافران تماس گرفته و به آنها گفته اند مبلغ یادشده را به زودی پرداخت خواهند کرد.

آنان همچنین برای جلب رضایت سرنشینان این پرواز، پرداخت همه هزینه های پزشکی را تقبل کرده و به کسانی که به علت این رخداد از کار خود بازمانده و دچار مشکل شدند نیز غرامت می پردازند.

تلویزیون ان.اچ.کی ژاپن اعلام کرد که هیات ایمنی حمل و نقل این کشور همچنان در حال تجزیه و تحلیل داده های ضبط شده توسط دستگاه های این هواپیما است تا دلیل این حادثه را پیدا کند.

در این پرواز مسافرانی از کشورهای فیلیپین، روسیه، ویتنام، سنگاپور، سوئد، آمریکا، کانادا، کره جنوبی و ژاپن حضور داشتند.

نخستین سانحه برای این شرکت هواپیمایی در سال 1392 و زمانی که یک فروند بوئینگ 777 با 291 مسافر و 17 خدمه قصد فرود در فرودگاه سانفرانسیسکو در آمریکا را داشت، رخ داد. در این حادثه 3 تن کشته شدند که دو تن از آنان تبعه کشور چین بودند.