Amir Parsian
  • Amir Parsian
  • 58.52% (معمولی)
  • حرفه ای ارزشمند
14 سال پیش
A.Rahimi نوشت:

من Object رو 3D Max درست میکنم و در Gmax میارم و به MDL تبدیل میکنم و با برنامه ی Library Creation اون رو به فرمت BGL تبدیل میکنم و با ADE اون رو به فرودگاهم اضافه میکنم و باید اون فایل BGL رو هم در Add-On Scenery کپی کنم.فکر کنم همین راه حل باشه.چون من فایل BGL مربوط رو در ADD-On Scenery کپی نمی کردم و به همین خاطر فکر کنم نشون نمیداد.راستی جناب پارسیان من از SDK Acceleration استفاده میکنم.
با تشکر از دوستان به خاطر پاسخشون.


جناب رحیمی .البته با اجازه تورج جان .
نیازی نیست شما فایل های 3dmax رو ببری تو Gmax از خوده 3dmax هم میتونید فایلها رو Export کنید .و درسته شما علاوه بر فایل مربوط به Object که BGL هست باید فایل library رو هم به سینری اضافه کنید@};-
A.Rahimi
  • A.Rahimi
  • 53.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
امیر جان به چه فرمتی Export کنم؟کار خاصی لازمه بکنم؟
راستی اگه یه تکسچر روی کارم بندازم و اون رو به library اضافه کنم باید عکس تکسچر هم همراهش باشه؟
Amir Parsian
  • Amir Parsian
  • 58.52% (معمولی)
  • حرفه ای ارزشمند
14 سال پیش
باید اول فایل هارو با فرمت *.X اکسپرت کنید و بعد با makemdl.exe به BGL تبدیلش کنید .
در مورد Texture ها درست متوجه نشدم اما اگر شما در کارهاتون از فرمت های غیر از bmp به عنوان متریال استفاده کردید باید اون رو هم به BMP تبدیک کنید و در پوشه TEXTURE بریزید .@};-
A.Rahimi
  • A.Rahimi
  • 53.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
با سلام
خیلی ممنون امیر جان فقط میشه که مراحل کار رو یکم بیشتر توضیح بدید؟توجه داشته باشید که من از FSX استفاده میکنم.
من تا اکسپرت کردن تا مرحله ی .x همه چیز رو متوجه شدم ولی فکر کنم که برنامه ی Makemdl.exe برای fs9 باشه.من از FSX استفاده میکنم.
با تشکر
Amir Parsian
  • Amir Parsian
  • 58.52% (معمولی)
  • حرفه ای ارزشمند
14 سال پیش
چرا فکر کنم با SDK FSX هم میشه .