من با قوانین عمومی زیاد آشنا نیستم،ولی توی aerospace داشتم مطالب رو میخوندم،که به یک نتیجه کلی رسیدم:
خلبان 747 باتجربه و حرفه ای هست،اما هر خلبان باتجربه ای اشتباه هم میکنه،مثل راننده ای که چندین سال داره میرونه ولی ماشینش میوفته توی جوب!
همچنین این اشتباه ارتباطی به پارتی بازی در استخدام یقیناً نداره ،چون 747 قوانین خاص خودش رو داره و هیچگاه یک تازه کار رو نمیفرستند برای افسری اون...
اینطور که شواهد نشون میده،هواپیما تقرب ILS داشته![approve] و همه گمانه ها بر این است که چگونه با طرح ILS هواپیما overshoot شده!
پس با این اوصاف کنترلر نیز در مضن اتهام است،شدیداً و عضیما[blackhee]
احتمال نقص فنی در لوکولایزر و یا سامانه ILS هواپیما هم هست.
و نهایتاً....
صبر کنید تا همه چیز مشخص بشه! مثل 727 زود از یه نفر قهرمان نسازیم،زود قضاوت نکنیم... چون اگر قضاوتتون از روی عدل نباشه،تهمت هست و گناهش رو پای شما مینویسند،هر چند که شما اصلاً طرف رو نشناسید،ضمناً حق قانونیش هست که از شما شکایت کنه!
ضمناً طبق قوانین،اون کنترلر محترم اجازه نداشته تا قبل از ورود کردن سازمان هواپیمایی به موضوع ،با احدی مصاحبه داشته باشه،که متأسفانه قانون شکنی فرمودند.
لذا...
صبر،صبر،صبر
[flower]
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو