به سادگی چون در شبیه ساز پرواز فقط محیطی به وسعت دید شما در حال رندر شدن هست و بقیه دنیا عملاً چیزی جز تاریکی نیست.بنابر این نیازی به پردازش تمام ایستگاه های آب و هوایی هیچ وقت وجود نخواهد داشت.از طرفی یکی از خصوصیات این فناوری پشتیبانی از پردازشهای موازی با حداقل استفاده از توان پردازشگر هست.این فناوری هست که شرکتهای معروفی چون Boeing و Flight Safety ازش استفاده می کنند.
نکته دیگر اینگه دیگر Texture وجود نداره و ابرها بصورت Real-time تولید می شوند.
سعی میکنم چند تا عکس ازش پیدا کنم.
PC Flight Simulation Geek Since 1998