دوباره سلام و ممنون از زحمات
1.اقا من نتونستم texture شب رو اضافه کنم ..ظاهرا source ناقص هست..
2.لینک زیر مربوط به اضافه کردن virtual cackpit به هواپیما ها هست..ممکنه یه نگاهی بندازید و جاهای غیر قابل فهمش رو توضیح بدید؟
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17996209
میگه اول باید model هواپیما رو با sdk کامپایل کنیم ..ولی من کامپایلری پیدا نکردم.
سلام
1-بافت شب فقط اسم فایلش فرق داره
2-اگر SDK رو درست نصب کرده باشید شما با استفاده از GMAX و یا 3DMax می توانید مدلهای طراحی شده خودتون رو به فرمت MDL تبدیل کنید و این کار رو از طریق منوی Export انجام میدهید.اول بصورت فرمت X و بعد با استفاده از XtoMdl به فرمت MDL.
موضوعی که در لینک ارسالی صحبت شده مربوط به ادغام مدلهای مختلف هست و اینکه کابین مجازی یک مدل رو با یک مدل دیگر ادغام کنید.
تمام مدلهای پرنده در شبیه ساز میتونند دارای ظاهر بیرونی و درونی باشند که این دو بصورت جداگانه باید طراحی و اکسپورت بشوند.شما اول مدل بیرونی هواپیما و بعد مدل درونی (یا همان Virtual Cockpit) را طراحی میکنید و خروجی به MDL میگیرید.
نامگذاری این MDL ها هم مهم هست:
مثلاً در فایل model.cfg موارد زیر رو تعریف میک نید.اگر دقت کنید مدل داخلی فقط با مشخصه _interior (یا هر اسم مدنظر) اعلام شده:
[models]
normal=Airbus_A321
interior=Airbus_A321_interior
طبق این پیکربندی فایلهاتون هم به نامهای زیر خواهند بود:
Airbus_A321.mdl
Airbus_A321_interior.mdl
ویرایش بوسیله کاربر
13 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص
PC Flight Simulation Geek Since 1998