MmahdiB
  • MmahdiB
  • 50.12% (معمولی)
  • آزمایشی
12 سال پیش
دوباره سلام و ممنون از زحمات

1.اقا من نتونستم texture شب رو اضافه کنم ..ظاهرا source ناقص هست..


2.لینک زیر مربوط به اضافه کردن virtual cackpit به هواپیما ها هست..ممکنه یه نگاهی بندازید و جاهای غیر قابل فهمش رو توضیح بدید؟

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17996209 

میگه اول باید model هواپیما رو با sdk کامپایل کنیم ..ولی من کامپایلری پیدا نکردم.
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
MmahdiB نوشت:

دوباره سلام و ممنون از زحمات

1.اقا من نتونستم texture شب رو اضافه کنم ..ظاهرا source ناقص هست..


2.لینک زیر مربوط به اضافه کردن virtual cackpit به هواپیما ها هست..ممکنه یه نگاهی بندازید و جاهای غیر قابل فهمش رو توضیح بدید؟

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17996209 

میگه اول باید model هواپیما رو با sdk کامپایل کنیم ..ولی من کامپایلری پیدا نکردم.



سلام
1-بافت شب فقط اسم فایلش فرق داره
2-اگر SDK رو درست نصب کرده باشید شما با استفاده از GMAX و یا 3DMax می توانید مدلهای طراحی شده خودتون رو به فرمت MDL تبدیل کنید و این کار رو از طریق منوی Export انجام میدهید.اول بصورت فرمت X و بعد با استفاده از XtoMdl به فرمت MDL.

موضوعی که در لینک ارسالی صحبت شده مربوط به ادغام مدلهای مختلف هست و اینکه کابین مجازی یک مدل رو با یک مدل دیگر ادغام کنید.

تمام مدلهای پرنده در شبیه ساز میتونند دارای ظاهر بیرونی و درونی باشند که این دو بصورت جداگانه باید طراحی و اکسپورت بشوند.شما اول مدل بیرونی هواپیما و بعد مدل درونی (یا همان Virtual Cockpit) را طراحی میکنید و خروجی به MDL میگیرید.
نامگذاری این MDL ها هم مهم هست:

مثلاً در فایل model.cfg موارد زیر رو تعریف میک نید.اگر دقت کنید مدل داخلی فقط با مشخصه _interior (یا هر اسم مدنظر) اعلام شده:
[models]
normal=Airbus_A321
interior=Airbus_A321_interior

طبق این پیکربندی فایلهاتون هم به نامهای زیر خواهند بود:
Airbus_A321.mdl
Airbus_A321_interior.mdl
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
سلام به دوستان عزیز @};-
راستش من میخواستم توی ساخت تکسچر یه کارایی کنم ولی به کمک دوستان احتیاج دارم و سوالم اینه که موقعی که میگن باید یک سری فایل های bgl رو به بهش مسیر بدی . منظورش از این حرف چیه ؟ چطور میتونم اون 3 تا گزینه رو آدرس بدم در واقع کدوم فایلها رو انتخاب کنم@};-

UserPostedImage 
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
مسیری را که فایلهای bglcomp.exe ,xtomdl.exe و shp2vec در آن قرار دارند مشخص کنید تا برنامه بتواند با استفاده از آنها اطلاعات را ترجمه کند.به عنوان مثال اگر فایل bglcomp.exe در پوشه C:\FSXSDK هست همین مسیر باید درج بشه.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
تورج جان من موقعی که میخوام نرم افزار SBuilderX313 اجرا کنم این پیام و به من میده و اگر اوکی کنم میتونم مراحل رو دنبال کنم !!! به نظر شما مشکلش از چی میتونه باشه ؟؟؟؟؟

UserPostedImage 

بعد راجع به اون توضیحاتی که دادین من این فایل ها رو پیدا نکردم ؟؟؟
سوال بعدی اینه که باید نرم افزار SBuilderX313 در درایو C نصب بشه ؟؟؟
آخرین سوالم هم اینه که C:FSXSDK رو من اصلا ندیدم ؟؟؟؟