با سلام به دوستان . یه مشکلی تو چک راید instrument برام پیش اومده .
همنطور که در چارت می بینید . ردیال 341 درجه رو (البته کسی که چکراید رو میگیره میگه 338 به همین دلیل من 338 در پرواز ست کردم) به صورت اینباند ادامه دادم .
بعد از17 ناتیکال مایلی از VOR سیاتل نزولم رو 3000 پایی شروع کردم و بعد از 11 مایلی به 1600 و در آخر و بعد از 4.3 DME نزولم رو به Minimum 840 پا انجام دادم و در
مینیمام نگه داشتم تا examiner به من گفت go around و من هم Missed Approach کردم و به 2100 پایی صعود کردم که این ارتفاع با چیزی که در چارت بود فرق داشت ومن با خواندن جزییات پرواز این ارتفاع رو فهمیدم [nono] . در کل تا این جا مشکلی نبود . به من گفت بعد از ILS Outer Markerباند 16 سیاتل به 3000 پا صعود کرده و به سمت 160 درجه دور بزنید برای هلدینگ در ردیال 140 درجه از VOR . در هدینگ 160 درجه گفت Proceed direct to Seattle VOR من هم GPS رو باز کردم و به VOR سیاتل دایرکت کردم . پس ازعبور از VOR ، به هدینگ 320 درجه دور زدم که 180 درجه با 140 فرق داره و بعد از 1 دقیقه هیچ پیغامی برام نیومد(مشکلی نا اینجا هم نبود) و من هدینگ 140 رو با یه خورده بنک کمتر از استاندارد(همون خط سفید رنگ در قست قهوه ای Atittude Indicator) و این کار رو به حدف اینترسپت کردن ردیال 140 درجه در هنگام رول آوت از بنک زدنم انجام دادم ردیال 140 در جه رو اینترسپت کردم و سیاتل رو رد کردم و دوباره به 320 درجه رفتم من قبل از اینکه 1 دقیقه فاز آوتباند هلدینگ تمام شه برام فقط این پیام اومد که شما به درستی وارد هلدینگ نشدید .
(فکر کنم منظور اینه که هلدینگ انجام دادن اشکال داره ولی کجا نمی دونم)
باید چه کار کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید.
این رو هم بگم که هدف من از دایرکت کردن به VOR عمل کردن طبق عملیات ورود به هلدینگ Direct Entery بود که البته با OBS هم میشه دایرکت رفت ولی دیگه از GPS استفاده کردم[blackhee] .
و اینکه در توضیحات قبل از پرواز گفته بود شما می تونید بعد از outer marker با هر ردیال ، دابرکت به سوی VOR برید که این دایرکت اینتری رو صدق میکنه.
ویرایش بوسیله کاربر
12 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص