سلام به همه
آقا اینکه گفتن یه بال هواپیما کنده شده و خیلی دورتر از جای سقوط پیدا شده اشتباه هست . مگه یه هواپیما مثل سسنا میتونه با یه بال ادامه بده اونم تو اون ارتفاع😠
اگر به عکسهای زیر خوب دقت کنید هر دو بال هواپیما رو میبینید


من یه نظری دارم که فکر میکنم جریان انجوری پیش رفته البته فقط یه نظر هست
این جوری که مشخص شده باند اکتیو 10 بوده و بعد از تیک آف به خواسته کاپتان فخر simulated engine failure از دانشجو باقری گرفته شده که متاسفانه با خاموش شدن موتور و بر نگشتنش با Air Start روبرو شده
این جریان رو هم که میگه اونا قصد برگشت به باند 28 رو داشتن که باید از مانور Teardrop استفاده میکردن منتفی بدونید چون هر دوشون میدونستن تو اون ارتفاع کم این کار نشدنیه
احتمال میدم گردش به چپ این دو عزیز برای انتخاب اتوبان قزوین تهران برای فرود اضطراری بوده باشه که در چپ باند واقع شده که بازم به علت کم بودن شدید ارتفاع و دید کم به چپ و مواجه شدن با پاور لاین تسمیم برای گردش سریع به راست و شاید هم بر خورد با پاور لاین بوده باشه
نمیدونم چرا مکالمه نداشتن شایدم داشتن بندهای خدا ما خبر نداریم . به هر حال با توجه به با تجربه بودن هر دو اونها به خصوص کاپتان فخر احتمال خطای انسانی خیلی کمه