maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
12 سال پیش
در ضمن اینم یادم رفت بگم تا به حال به آموزشگاه زنگ زدید به شما نگفتن معدل کل و دىپلم باىد بالاى ۱۲ باشه؟ معدل دىپلم مثل نامه آخرتپ همىشه به گردنته. بگذرىم در ضمن نخىر آموزشگاه خلبانى نبود آگهى استخدام بود
سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد













amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
12 سال پیش
maryam نوشت:

آقای نادری یک سوال
هر ساله شرکت هواپیمایی ایران ار برای تکمیل کادر پروازیش نیازمنده کمک خلبان دیسپچر سر مهماندار داره که برای هر کدومشون شرایط داره شرایط کمک خلبانیش باید دارای گواهینامه خلبانی معدل بالای ۱۴ و برای آقایون کارپ پایان خدمپ لازم هست پس از ارسال این مدارک امتحانی ازین افراد خواهد گرفته شد؟امتحان ورودی به این شرکت! میخواستم بدونم آیا تا به حال اقدام ازین راه کردین؟ نکنه اینم باند بازی داره؟



خیر.
بنده اطلاعی در مورد اینکه خود هما جهت آموزش خلبانی از پایه و ... مستقیماً آزمونی برای جذب نیرو بگیره ندارم. اگر هم داشته باشه حتماً شرایط سنی داره که فکر نمیکنم بیشتر از 18 سال رو قبول کنه!
کسانی که از طریق آموزشگاه های خصوصی خلبانی اقدام میکنند رو میدونم با داشتن نمرات A و B در آزمون های PPL و CPL و IR استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و اخذ گواهینامه که طبیعتاً نمره A داشته باشند دارای شانس بالاتری برای وارد شدن به 7 خان رستم هستند.
در مورد جذب آن دسته از کسانی که مدرک CPL و IR را دارند باید خدمتتون عرض کنم که :
1- پارتی ( مهم ترین اصل)
2- پول ( بمقدار خیلی !)
3- لایسنس IR
4- .....(!)
5- تائیدیه حراستی
6- قبولی در آزمون ورودی ( مهم! بجهت داشتن بند 1)
7- دوره تایپ ( که شنیدم جدیداً بعهده خود متقاضی هست. نمیدونم صحت داره یا نه!) پس باید پول زیادی موجود باشه...
بعدش میشی P2 و تشریف میبرین Right seat میشینید و ....
این 7 خانیست که شما باید بگذرونید!
حالا اگر یه کم بالا و پایین شد خودتون درستش کنید....[blackhee]
آهان یادم رفت! برای فرستادن برای دوره تایپ یه مبلغی هم میخوان برای ضمانت کار در لاین (اگر توضیح بند 7 صحت نداشته باشه) که بعد از گرفتن تایپ نپیچونی بری یه لاین دیگه! [gofly]

البته این رو بگم تعداد انگشت شماری هم از میان انبوه خلبانان لایسنس بدست بدون داشتن بند های 1 و 4 و قبول شدن واقعی در آزمون ورودی تونستند جذب لاین بشوند. قبول ندارید؟ کاپیتان X و کاپیتان Y که از استاد خلبان های مرکز آموزش هوانوردی A بودند الان دارن زاگرس میپرند...
UserPostedImage
Reza_Sadri
  • Reza_Sadri
  • 62.72% (دوستانه)
  • حرفه ای ارزشمند
12 سال پیش
amirfikat نوشت:

Reza_Sadri نوشت:

دوستان گلایه مند و استاد پرواز بیکار توجه کنننننند:
به دو نفر با مدرک پرواز هلیکوپتر بل در پروازهای جنوب ایران نیازمندیم، اون عده از دوستان که مایل به همکاری هستند لطفا پ.خ بدند، اینم کار که میخواستید بیایید جلو دیگه عوض اینکه همش غر میزنید کار نیست همه بیکارند و پارتی بازیه!!!!!!!!!!!!!! بیس هم در جزیره کیش هست بصورت 2 هفته کار 2 هفته استراحت.



جناب صدری سلام
ممنون از پیشنهادتون برای کار!
ولی ظاهراً شما متوجه نیستید موضوع در مورد جذب خلبان های دارای مدرک IR در لاین های داخلیست!! نه هلیکوپتر در کیش!!

در فرودگاه امام هم به تعدادی راننده پایه یک نیازمندند! جهت اطلاع!!!!



والا چی بگم، درسته فرودگاه امام هم تعدادی راننده پایه یک میخواد ، ممنون که اطلاع رسانی کردید حتما اقدام میکنم، حالا شما کار ندارید ولی خوبه که بفکر ما هستید، ضمنا من پست را برای همه ارسال کردم اگر منظورم شخص شما بود حتما پ.خ. میدادم و به شما توهین نمیکردم که هلی کوپتر در کیش را با راننده پایه یک مقایسه میفرمایید، ماشالا اینجا همه کاپیتان 747 هستند و بقیه پرنده ها را اصلا بحساب نمیارن.
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
amirfikat نوشت:

maryam نوشت:

آقای نادری یک سوال
هر ساله شرکت هواپیمایی ایران ار برای تکمیل کادر پروازیش نیازمنده کمک خلبان دیسپچر سر مهماندار داره که برای هر کدومشون شرایط داره شرایط کمک خلبانیش باید دارای گواهینامه خلبانی معدل بالای ۱۴ و برای آقایون کارپ پایان خدمپ لازم هست پس از ارسال این مدارک امتحانی ازین افراد خواهد گرفته شد؟امتحان ورودی به این شرکت! میخواستم بدونم آیا تا به حال اقدام ازین راه کردین؟ نکنه اینم باند بازی داره؟



خیر.
بنده اطلاعی در مورد اینکه خود هما جهت آموزش خلبانی از پایه و ... مستقیماً آزمونی برای جذب نیرو بگیره ندارم. اگر هم داشته باشه حتماً شرایط سنی داره که فکر نمیکنم بیشتر از 18 سال رو قبول کنه!
کسانی که از طریق آموزشگاه های خصوصی خلبانی اقدام میکنند رو میدونم با داشتن نمرات A و B در آزمون های PPL و CPL و IR استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و اخذ گواهینامه که طبیعتاً نمره A داشته باشند دارای شانس بالاتری برای وارد شدن به 7 خان رستم هستند.
در مورد جذب آن دسته از کسانی که مدرک CPL و IR را دارند باید خدمتتون عرض کنم که :
1- پارتی ( مهم ترین اصل)
2- پول ( بمقدار خیلی !)
3- لایسنس IR
4- .....(!)
5- تائیدیه حراستی
6- قبولی در آزمون ورودی ( مهم! بجهت داشتن بند 1)
7- دوره تایپ ( که شنیدم جدیداً بعهده خود متقاضی هست. نمیدونم صحت داره یا نه!) پس باید پول زیادی موجود باشه...
بعدش میشی P2 و تشریف میبرین Right seat میشینید و ....
این 7 خانیست که شما باید بگذرونید!
حالا اگر یه کم بالا و پایین شد خودتون درستش کنید....[blackhee]
آهان یادم رفت! برای فرستادن برای دوره تایپ یه مبلغی هم میخوان برای ضمانت کار در لاین (اگر توضیح بند 7 صحت نداشته باشه) که بعد از گرفتن تایپ نپیچونی بری یه لاین دیگه! [gofly]

البته این رو بگم تعداد انگشت شماری هم از میان انبوه خلبانان لایسنس بدست بدون داشتن بند های 1 و 4 و قبول شدن واقعی در آزمون ورودی تونستند جذب لاین بشوند. قبول ندارید؟ کاپیتان X و کاپیتان Y که از استاد خلبان های مرکز آموزش هوانوردی معراج بودند الان دارن زاگرس میپرند...



عزیزان خواهش میکنم اسم نبرید !

امیر جان به غیر از این 7 بند باید یکی از مهم ترینها رو اضافه کنم ( داشتن کمترین سن بین دیگر متقاضیان استخدام ) ... دیدم که میگم !
4 نفر بودن ، 20 - 24-25-27 سال سن داشتند ... علم اون 25 ساله از همه بیشتر بود ( A&P , Dispatch هم خونده بود تازه IP ) هم داشت ... اما آقای X که مسئول بود پرسید سنتون ؟؟؟ .... همه گفتن ... به اون آقایی که اونجا ایستاده بود گفت همه برن ... اون پسر (25 ساله که IR به زور داشت) بمونه!!!

ضمناً بچه هایی که IR از آرتا دارن خدا بیامرزتشون چون هیچ جا آدم بحساب نمیارنشون ... آسمان داشت استخدام میکرد ، روی یک کاغذ بزرگ نوشته بود متقاضیان دارای IR آرتاکیش ، واجد شرایط نمیباشند، با تشکر!!!!


-----------------------------------------------------


مریم خانم ،بنده متوجه نمره دیپلم هستم ... هیچ ربطی نداره!!! ... اضافه کنم که اگر آگهی باشه ... بدونید 400 خلبان بیکار که هر روز پای جراید نشستند هستند که برن کیف کنن !!! بنده نسبت به شرایط حاکم واقف هستم و میدونم دارم چی میگم خدمتتون ... شما احتمالاً آگهی دیسپچری یا آموزش خوندید ، به هر شکل اطلاعاتتون برای عهد خیارشور شاه هست!
اگر به توضیح شرایط حاکم باشه و نحوه برخورد ها ، خیلی اتفاقها هست که بیام براتون تعریف کنم اما راستشو بخواید حالشو ندارم الکی اعصاب خودمو از اینی که هست خرد تر کنم و توضیح بدم بعد یکی ندونسته یه حرفی بزنه مخمو بپاشونه به دیوار ، بعد توی دلم بهش بگم آخه تو چه میفهمی چه خبره ؟؟؟؟ 😠

------------------------------------------

جناب صدری عزیز ، سلام [bowing]

شما استاد ما هستید یقینا میدونید که خلبانی هواپیما با هلیکوفتل !! متفاوت هست و دوره آموزشی خودش رو داره .... اطلاعیه ای که دادید برام کوهی از تعجب رو به بار آورد !!!


میشه لطفاً به پای هم نپیچید/ نپیچیم ؟؟؟؟ ...

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Reza_Sadri
  • Reza_Sadri
  • 62.72% (دوستانه)
  • حرفه ای ارزشمند
12 سال پیش
بله میدونم ، اما منظور من این بود که همه جا هم پارتی بازی نیست، یکی از زیر مجموعه های محلی که من کار میکنم واقعا داره استخدام میکنه و هیچ پارتی بازی هم در کار نیست، ضمنا ممکنه بین اعضا و بازدید کنندگان یک نفر هم که استعداد نداشته رفته باشه خلبانی هلی خونده باشه و بیکار هم باشه ، اما جهت اطلاعتون الان حدود 2 ماه میشه که هنوز یک نفر هم نیامده و یا اینکه از بازنشستگان بوده که به شرایط کاریه ما نمیخوره.