Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
12 سال پیش
mehornet نوشت:

سلام به همه دوستان
از همه اینا که بگذریم دقت کردین دیگه پخش خبر ثانحه هوایی خیلی تکان دهنده نیست از بس از سر سال تا حالا هر چند روز یه بار یه پرنده ای یه جایی سقوط کرده دیگه همه عادت کردن به این خبرا

فکر کنم آمار ثوانح 6 ماهه اول سال جاری نسبت به سال قبل تر..... باشه [attack] والا

خدا رحمتشون کنه بندهای خدا رو




هه من كه عادت كردم
اون اوايل كه اومده بودم اينجا هى حوادثو مى ديدم اعصابم خورد مى شد ولى الان ديگه برام عادى شده
سقوط نكنه شك مى كنم[blackhee]
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
12 سال پیش

پیکر پاک و مطهر شهدای سانحه هوایی سقوط بالگرد سپاه در سردشت روز دوشنبه در میدان انقلاب ارومیه با حضور مردم مومن و شهید پرور تشییع می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، در پی سانحه سقوط بالگرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حین انجام ماموریت در سردشت پیکر پاک و مطهر شهدای این سانحه روز دوشنبه 10 صبح در محل میدان انقلاب ارومیه با حضور مردم و مسئولان شهید پرور، مومن و انقلابی برگزار می شود.

بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی استانداری آذربایجان غربی، قرارگاه حمزه سید الشهدء و سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی سانحه سقوط بالگرد در سردشت، ضمن تسلیت شهادت شهدای والامقام این سانحه به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و خانواده معزز شهدا به اطلاع عموم مردم شریف و شهید پرور استان می رساند مراسم تشیع و تدفین شهدای گرانقدر این سانحه دلخراش روز دوشنبه 6 شهریور ماه از ساعت 10 صبح از میدان انقلاب ارومیه با حضور مردم همیشه در صحنه استان برگزار می شود.

همچنین مراسم شام غریبان این عزیزان ساعت 17 الی 19 همان روز در مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک بهداری و مراسم سومین روز شهادت چهارشنبه 8 شهریور از ساعت 10 الی 12 صبح در مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود که حضور مردم غیور و شهید پرور استان در این مراسم موجبات تسلی خاطر بازماندگان و شادی ارواح طیبه آن شهدای گرانقدر را فراهم می کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) یک فروند بالگرد متعلق به قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) صبح امروز(شنبه) در حین انجام ماموریت در منطقه مرزی سردشت، در آستانه فرود به علت نقص فنی دچار سانحه شد و سقوط کرد.

در این سانحه 4 تن از کادر پروازی همراه با یکی از پاسداران قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به شهادت رسیدند.

خدا رحمتشون کنه... آمین... 🙏
UserPostedImage