amin15
  • amin15
  • 52.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
بگزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی هلندی ˈک .ال .ام ˈ روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از گذشت 13 سال، مجددا خطوط پروازی میان آمستردام و حراره برقرار کرده است.

در این بیانیه گفته شده است که حراره یک مقصد مهم هوایی برای شرکت ˈک .ال .ام ˈ که دارای شبکه ای قوی پروازی درقاره آفریقا می باشد، شمرده می شود.

در طول سالهای گذشته، شرکت بزرگ هواپیمایی چون ˈایرفرانسˈ، ˈلوفت هانزاˈ و ˈک .ال .ام ˈ بدنبال کاهش شمار مسافران و گردشگران خارجی به دلیل بروز بحران و تنش های سیاسی در زیمبابوه و تحریم های اعمال شده علیه آن، از بازار این کشور خارج شده بودند.

شرکت هواپیمایی زیمبابوه نیز در این دوران بدلیل داشتن بدهی های بالا و اعتصابات مکرر کادرپروازی آن ، دچار مشکلات عدیده ای شده است.

با توجه به بهتر شدن فضای سیاسی در زیمبابوه و فروکش کردن تنش ها و حرکت های اخیر اتحادیه اروپا در لغو تحریم ها علیه این کشور، شرکت های هواپیمایی بین المللی درصدد هستند که با بهره برداری از خلاء ایجاد شده در سالهای گذشته، فضای مناسبی را برای خودشان دست و پا کنند.

تاکنون شرکت های هواپیمایی آفریقای جنوبی، کنیا و اتیوپی به عنوان خطوط هوایی منطقه ، دارای پروازهای مستقیم به حراره بوده اند.

منبع: ایرنا 
پ.ن: امیدوارم وضعیت ایران به این صورت نشه و در واقع از این بدتر نشه. تا حالا که پروازهای BMI و Air Asia قطع شده.
*هیچگاه به قدرت واقعی خود پی نخواهید برد مگر اینکه قوی بودن ٬ تنها گزینه باقی مانده برای شما باشد*