faraz
  • faraz
  • 57.14% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
12 سال پیش
IR-DIR نوشت:


حالا که سازمان هواپیمایی کشوری نداریم تا بتونه زمینه چینی کنه تا سود بیشتر ببریم ، خودمون اقدام کنیم .



سلام
یک سری فکر و ایده هایی برای این موضوع دارم ... [gofly]

موفق باشید
Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin

حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند
Mostafaa747
12 سال پیش
سلام به آقای طالب زاده و همۀ دوستان
از طرف همۀ اعضای سیمرغ عرض می کنم؛ ما از هر فعالیت مشترک تا جایی که باعث پیشرفت دو طرف و ارتقای روابط باشه حمایت و از پیشنهاد شما استقبال می کنیم. من از طرفداران هر نوع ارتباط چندجانبه مثل پارتنرشیپ و الاینسینگ هستم، چه بین چند نفر، یا چند تیم، و یا چند شرکت، و بزرگترین گواه این مسئله می تونه فعالیت های دانشگاهیم بوده باشه.
در این زمینه تنوع مسیرهای این سه شرکت می تونه مزیت باشه ولی امیدوارم تنوع و تفاوت تایپ هواپیماهای ما مشکل خاصی ایجاد نکنه.
امیدوارم مشکلی نباشه اگه هماهنگی های بیشتر رو از طریق ایمیل ادامه بدیم.
براتون آرزوی موفقیت می کنم.
مصطفی ایوب زاده
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
12 سال پیش
دوست عزیزم ... جناب ایوب زاده ... سلام ...

خوشحالم از این که جای کار و پیشرفت هست و در این مورد هم نظریم .

در مورد تفاوت تایپ ها ، من هم مطمئن نیستم . باید امتحان کنیم و ببینیم سیستم چه امکاناتی بهمون میده . اگر احیانا در مورد تایپ ها به مشکل خوردیم ، با توجه به این که تنوع تایپ در پارمیس ایر بیشتره برای جلوگیری از تحمیل هزینه ، ما تابع شما خواهیم بود . مسئله اینه که بتونیم خط رو به هر ترتیبی بر قرار کنیم .

این که موضوع رو عمومی عرض کردم برای اینه که دوستان خلبان هم بدونند چه خبره و اصلا چرا همکاری میکنیم . پیشنهاد میکنم به همین ترتیب ادامه بدیم . اگر به مشکل برخوردیم ، بریم سراغ ای میل .
درخواست پارتنرشیپ رو براتون فرستادم . اگه موافق باشید روی موضوع بین خودمون کارکنیم تا دوستان ماهانی هم برسند .

سپاسگزارم

Mostafaa747
12 سال پیش
آقای طالب زاده، با عرض پوزش از اینکه دیر پاسخ میدم
بسیار خوب، اگر موافق باشین هر کدوم از دو طرف تعداد مثلا سه پرواز از بین پروازهای خودش رو به طرف مقابل پیشنهاد کنه و سه تا از پروازهای طرف مقابل رو هم درخواست کنه، به این ترتیب می تونیم ببینیم تا چه حد با هم توافق نظر داریم و بتونیم بر سر مسیرها مذاکره کنیم.
برای نمونه پارمیس مسیرهای نزدیک و متوسط زیادی رو تحت پوشش قرار داده و سیمرغ مسیرهای دور رو تا حد بیشتری تحت پوشش قرار داده، یک راه اینه که سه تا از مسیرهای دوربرد سیمرغ در اختیار پارمیس قرار بگیره و سه از مسیرهای نزدیک پارمیس در اختیار سیمرغ. یا هر دو شرکت می تونن سه مسیر دور یا نزدیک رو با هم به اشتراک بگذارن.
با سپاس از شما و با آرزوی موفقیت برای هر دو تیم
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
12 سال پیش
سلام ...

برای بیشتر خلبانها (حداقل حلبانهای پارمیس) ، مسیرهای 2 تا 3 ساعته خیلی راحت تر از مسیرهای 7-8 ساعته قابل انجامه . مسیرهایی رو که به اشتراک میذاریم ، باید بتونیم پوشش بدیم . به جای یک پرواز 8 ساعته ، حداقل 3 تا پرواز 2 یا 3 ساعته میشه انجام داد . اینجوری میشه حجم پروازها رو به اون حدی برسونیم که مسافر در هر پرواز فول بشه . بعد شروع کنیم که بالا بردن قیمت .

جناب ایوب زاده ... من مسیر تهران - آنتالیا - تهران و تهران - لاهور- تهران رو به عنوان اولین مسیرها ، پیشنهاد میکنم . اگر مشکلی هست بفرمایید تا مسیرها رو عوض کنم . منتظر مسیرهای شما هم هستم .

روز بخیر ...