IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
14 سال پیش
سلام ...

خبر کوتاه مختصره ...
امروز بیست و سه هزارمین ، دقت بفرمایید ... بیست و سه هزار (!) مین گزارش پرواز در دیتابیس هواپیمایی پارمیس ثبت شد .

تبریک و خسته نباشید میگم به خلبانان فعلی و قدیمی ، فعال و غیر فعال و خلاصه هرکس که به اندازه حتی یک پرواز در این موفقیت نقش داشته .

مرسی ... شب خوش ...
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
14 سال پیش
سلام ...

خلبانان گرامی ، دوستان فعال در پارمیس ایر ، خواهشمندم به بخشنامه ها و دستورالعملهایی که از این به بعد در این بخش اعلام میشود به دقت توجه فرموده و به آنها عمل نمایید . عدم توجه و عمل به این دستورات ، منجر به اعمال محدودیت در دسترسی به امکانات سیستم خواهد گردید .

از توجهی که میفرمایید ، سپاسگزارم .

طالب زاده
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
14 سال پیش
دستورالعمل شماره 1535-110217 :

نظر به ثبت برنامه پروازی تورهای آی اف ار ایران و نیز تورهای جهانی سال 2011 آیوائو در شرکت ، از خلبانان محترم خواهشمند است به منظور جلوگیری از تداخل برنامه های پروازی ثابت و چارتر ، برنامه پروازی مورد نظر خود را
فقط با استفاده از کد ارلاین های موجود و شماره پرواز 3 رقمی ، بین 101 تا 199 ، حتما با Limitation برابر 1 درج نمایند .

مثال :شماره هایی مانند IPV158 , DLH120 , IRA126 , BAW189 و ... قابل پذیرش بوده و ثبت هر پروازی با الگویی غیر از این ، مجاز نیست .

توجه : عدم رعایت الگوی فوق از تاریخ 20 فوریه 2011 ، منجر به لغو امتیاز دسترسی به بخش درج پرواز ، خواهد گردید .
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
13 سال پیش
سلام ...

مدتیه روسها ، با توان عملیاتی بالا و با تکیه بر کثرت خلبانانشون در شبکه اف اس ایرلاینز ، موفق شده اند بخش قابل توجهی از بازار مالی این شبکه رو در دست بگیرند . انواع ارلاینهای بزرگ و شرکتهای هولدینگ با سرمایه های عظیم رو تاسیس کرده اند و به سمت تشکیل امپراطوری در اف اس ایرلاینز پیش میرند .

با توجه به این موضوع مدتیه خطر رو به وضوح حس میکنم . اگر روسها بتونن حجم پروازی عمده شبکه و البته منابع مالی اون رو تصاحب کنند ، اون وقت نفوذ کافی در بازار هواپیماها و از اون خطرناکتر ، مدیریت شبکه هم خواهند داشت و این برای سایرین از جمله ما ایرانیها زیاد خوب نیست .

در حال حاضر 3 شرکت فعال ایرانی در این شبکه وجود داره . پارمیس ایر ، سیمرغ ایر و ماهان ایر (البته در مورد ارلاین ماهان ظاهرا جای انجمن اختصاصی این ارلاین در این فروم هم خالیه) . مدتیه مجموع فعالیت این سه شرکت رو در مقایسه با هم و در مقایسه با سایر لاین ها کنترل میکنم . فکر میکنم باید علی رغم اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه هایی که داریم (که البته طبیعی هم هست و فکر میکنم باید هم باشه) ، یه دستی به هم بدیم تا بتونیم جای پای ارلاین های ایرانی (خودمون) رو کمی سفت کنیم .

پیشنهاد پارتنرشیپ دارم خدمت روئسای دو ارلاین دیگه . بیایید در همین فروم ، همین پست ، راهکارهای موجود رو مرور کنیم و اگر شد (که انشاالله بشه !) قرارداد پارتنرشیپ ببندیم . هر سه لاین با هم . مسیرها رو مشخص کنیم و از امتیاز 10% مسافر اضافه در مسیرهای مشترک استفاده کنیم . اگر با 3 مسیر (هر لاین ، یک مسیر) شروع کنیم و خلبانانمون رو تشویق به پرواز در این 3 مسیر کنیم ، میتونیم با رسیدن به سقف ظرفیت ، شروع به گرون کردن قیمت بلیط کنیم و بعد از مدتی 3 مسیر بسیار درآمد زا و تقریبا اختصاصی برای ایران داشته باشیم .

حالا که سازمان هواپیمایی کشوری نداریم تا بتونه زمینه چینی کنه تا سود بیشتر ببریم ، خودمون اقدام کنیم .
منتظر نظر آقایون هستم .

موفق باشید .
saba.h
  • saba.h
  • 54.26% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
13 سال پیش
میشه یکم واضح تر توضیح بدین؟دقیقا روش این پارتنرشیب چگونه هستش؟
UserPostedImage