Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
یک لحظه مکث کنید!


لطفاً پست اول رو دوباره رویت بفرمایید ...
بنده چی گفتم ...شما چی انجام میدید؟
بنده بحث دارم سر اینکه چرا موضوع به این سادگی باعث شد که همه نگران بشن سر اینکه دیویژن بسته میشه یا نه؟! ... برای کناره گیری جناب طالبزاده و دیگران دلیل نخواستیم! به خودشون مربوطه ...ما عاشق چشم و ابروشونم نیستیم ، کسی که چه داوطلبانه چه آمرانه مسئولیتی رو بر عهده میگیره باید به وظیفه اش عمل کنه،در صورت کناره گیری هم مسئولیت از گردنش ساقط میشه! اما اتفاقاتی که در حین این جابجایی میوفته هم مهمه که بنده در مورد اون سؤال داشتم...
کارو کشیدید به قبض آب و برق ... خجالت بکشید ، بزرگ شدید به خدا ...خیلی بچه گانه هست جواب دادن ها! زشته به خدا!😞

از زحمات دوستان هم تشکر میکنیم...در توان خودشون تلاش کردند ، زیاد یا کم تلاششون همین بوده دیگه!

جناب طالبزاده عزیز میدونم که پیش زمینه ذهنی شما باعث یک سری برداشتها میشه... چه پیش زمینه ای؟ ..اینکه یک سری افراد دوست ندارن حضور شما رو ببینن!
خب طبیعیه...همیشه یک فرد در یک مجموعه هم موافق داره هم مخالف،آتیشی بودن اون افراد هم دیگه خصلتشون میشه...شما بزرگی خودت رو با صبرت نشون بده.

جواب تمامی حرفهاتونم میشه بدم اما واقعاً بچه بازیه ادامه دادن و جواب دادن ! چراکه لحن از نوشته معلوم نمیشه و باعث سوء تفاهم هست ...
دوستانی که تا الآن پست دادید ... تقاضا دارم تا بحث رو به مسیر اصلیش برگردونید حتی اگر به قطع کردن پاسخ پی در پیتون به هم باشه... نترسید...به منزله ی کم آوردنتون تلقی نمیشه...شما به خواهش من گوش کردید! ... میدونم که همه جواب هم رو میتونید بدید...

یه لیوان آب خنک بنوشید و همه رو از اول بخونید میخندید... حواستون هم باشه ... طبق قوانین انجمن و همچنین قوانین قضایی تمام نوشته ها قابل پیگرد هست..پس خودتون رو کنترل بفرمایید...

برگردید به اصل موضوع ... متشکرم[flower]
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
artaapc
  • artaapc
  • 50.12% (معمولی)
  • تازه وارد
12 سال پیش
آقا ما که فهمیدم کی شوده رئیس دیگه بی خیال تا چند روز آینده شاهد خبر های جدید و تازه هستید
[flower]
aabedii
  • aabedii
  • 51.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
12 سال پیش
جناب artaapc
خیلی خوشحال شدم شنیدم کسی مسئولیت رو قبول کرده نگران بودم دویژن بسته بشه. امکانش نیست بفرمایید کی هستند؟
UserPostedImage
artaapc
  • artaapc
  • 50.12% (معمولی)
  • تازه وارد
12 سال پیش
aabedii نوشت:

جناب artaapc
خیلی خوشحال شدم شنیدم کسی مسئولیت رو قبول کرده نگران بودم دویژن بسته بشه. امکانش نیست بفرمایید کی هستند؟


من شرمنده هستم ولی یه چند روز صبر کنید برای به هم نخوردن جو بعد نیست
ولی به نظر من بحث تمام کنید یک مقدار صبر کنید ....[approve] [approve]
srayaneh
  • srayaneh
  • 50.06% (معمولی)
  • آزمایشی
12 سال پیش
آقا من از اینجا از آقای بازیاری کمال تشکر رو بخاطر فعالیت ها و زحماتشون در دیویژن ایران دارم و براشون آرزو می کنم هرجا که هستند موفق باشند.

این که جناب بازیاری چرا از این سمت کناره گیری کردند یا هر چیز دیگر دوست ندارم راجع بهش صحبت کنم. اما باید بگم که با کناره گیری جناب بازیاری طبیعیست که همچین نامه ای مبنی بر بسته شدن دیویژن توسط مسئولین ارائه بشه! پس مضمون نامه و دلیل ارسالش رو بزرگ نکنید لطفا.

در ادامه هم باید اضافه کنم که دوستان زیادی هستند که شرایط تصدی این پست رو دارند (حداقل از لحاظ داشتن شرایطی که ایواو برای دایرکتور مطرح کرده است!).

در انتها هم عرض می کنم که این دیویژن هیچوقت بسته نمیشه و الان که دوستان دارن اینجا بحث می کنند ، مسئولین جدید انتخاب شدند که همونطور که artaapc فرمودند بدلیل به هم نخوردن جو فعلا نمی گم. اسامیشون بطور رسمی امشب یا فردا اعلام میشه.

خواهشم از دوستان به عنوان یک عضو کوچک و مخلص دوستان! این است که سعی کنند مجادله نکنند و ادب رو هم رعایت کنند دورنمای شبکه ایوا ایران جو خوبی رو نمود نمیده! یکم بیشتر ارزش قائل بشیم لطفا. یکم صمیمیت و احترام رو توی این جو حاکم اشائه بدیم. بزرگانی که دیروز مسئول بودند ولی امروز نیستند احترامی دارند و زحمتی برای این دیویژن کشیدند. لطفا در غیابشون هم حرمتشون رو حفظ کنیم. برای مسئولین جدید هم آرزوی موفقیت دارم. انشالا که جو این دیویژن بهتر از این ها بشه!

[loveiran]