سلام به همه
آقا تو شرح عکس نوشته برای تست آیرودانامیکی که در این مورد چنتا نکته هست
نمیدونم واقعا f5 بعد از تولید نزدیک به 50 سال هنوز نیاز به تست دینامیکی داره اونم با این شرایط فقط هم قسمت جلوی بدنه روی دم tu154 که زیر سرعت صوت پرواز میکنه
جسارته ولی با یه مهندس فنی در این مورد صحبت کردم و ایشون تاکید داشت به علت ساکشن موتور وسط و نا همگون بودن جریاه هوای روبرو تمام پارامترهای یک تست آیروداینامیکی بهم میریزه و کلا چون استبلایزر تریم tu فول متحرکه این جریان بازم به مشکل میخوره
جریان هوا شکل گرفته از بدنه هواپیمای مادر هم خیلی مهمه
معمولا برای این گونه تستها و دور بودن از جریانهای نامنظم هوا و رسیدن به خروجیهای منطقی ماکت مورد نظر روی نوک هواپیمای حامل قرار داده میشه
باور کنید چندین مورد دیگه هم هست که نگفتم😊
به حر حال اینم یه ابتکاره که امیدوارم بعد از یه مدت مثل هلیکوپترهای رزمی تو نمایشگاه دائمی هوایی خاک نخره
راستی من اسمشو گذاشتم (( توپو تایگر ))[blackhee]
ویرایش بوسیله کاربر
12 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص