Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
UserPostedImage 



به دنبال برگزاری موفقیت آمیز پنج نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در جزیره کيش در سالهای 1381 ، 1383 و 1385، 1387 و 1389سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران را با هدف ارائه توانمندیهای صنايع هوايی ، هوانوردی و هوافضايی جمهوری اسلامی ایران و معرفی آخرین دستاوردها و فناوریهای مربوط در سطح بین المللی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری در آذر ماه 1391برگزار نماید.

برگزاری پنج نمايشگاه گذشته با استقبال بی نظیر بازرگانان، متخصصان، محققان و خبرنگاران داخلی و بین المللی مواجه شد. در این نمایشگاه واحدهای توليدی، تجاری و تحقيقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرين دستاوردها، تجهيزات و قطعات مختلف صنايع هوايی و خدمات مرتبط را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. این نمایشگاهها توانستند موقعیت مناسبی را برای مذاکره و تعامل عرضه کنندگان و خريداران فراهم آورند.

بی شک ششمین نمایشگاه نیز نقش بسزایی در گسترش گفتگوها و بسط مناسبات تجاری تولید کنندگان و بازرگانان داخلی با یکدیگر و با طرف های خارجی آنها ایفا خواهد نمود.

سایت نمایشگاه : www.iran-airshow.com 
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
اطلاعيه شماره (1)

ششمين نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران - کيش


ضمن تشکر ازمشارکت آن واحد درششمين نمايشگاه بين المللی هوائی خليج فارس ايران ـ کيش و به منظور آماده سازی و باز گشائی بموقع نمايشگاه مذکور توجه شما را به نکات ذيل جلب می نمايم :

1- ششمين نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران از تاريخ 21 لغايت 24 آذر ماه سالجاری در جزيره کيش برگزار خواهد شد و نمايشگاه با تأييدات خداوند متعال رأس ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه 21 آذر ماه در محل اجتماعات سالن A نمايشگاه افتتاح می گردد.

2- کليه غرفه های نمايشگاه 2 روز قبل از شروع نمايشگاه برای چيدمان و غرفه آرائی به شرکت کنندگان محترم تحويل می گردد و کليه شرکت کنندگان می بايستی تا ظهر روز دوشنبه 20 آذر ماه غرفه های خود را آماده نموده ، بطوريکه سالن نمايشگاه برای افتتاح آزمايشی نمايشگاه مهيا باشد .

3- کسانی که رأساً اقدام به غرفه سازی می كنند می بايد پيمانکار ساخت غرفه خود را تا 1391/08/30 به دبيرخانه نمايشگاه معرفی نمايند تا محل غرفه های مذکور از پانزده آذر ماه جهت ساخت غرفه به آنها تحويل گردد . بديهی است اين گونه شرکت کنندگان و پيمانکاران می بايد طوری برنامه ريزی كنند تا براساس جدول زمانبندی تا ظهر روز يكشنبه 19 آذر ماه عمليات غرفه سازی خود را به اتمام رسانده و کليه تجهيزات و ابزار کارگاهی را از سالن خارج نمايند در غير اينصورت از ادامه کار آنان جلوگيری خواهد شد .

4- کليه شرکت کنندگان محترم بايد طوری برنامه ريزی كنند که کالاهای نمايشی آنان حداقل چهار روز قبل از نمايشگاه به جزيره کيش رسيده باشد لذا مسئوليت هماهنگی و ارسال کالا به عهده شرکت کننده می باشد.

5- کليه کالاهای ارسالی از سرزمين اصلی به جزيره کيش اعم از دريائي و يا همراه مسافر(بارهوائی) می بايستی به رؤيت مأموران گمرک ايران مستقر در جزيره کيش رسيده و نزد گمرک جزيره اظهار گردد تا هنگام خروج از جزيره کيش مشکلي برای آنان ايجاد نگردد .

6- کارتهای شناسائي کليه غرفه داران از روز دوشنبه20 آذر ماه در بخش دبير خانه نمايشگاه واقع در سمت راست در ورودی سالن نمايشگاه آماده تحويل می باشد .

7- ميز اطلاعاتی سالن نمايشگاه از بدو ورود آماده پاسخگوئی و راهنمائی شرکت کنندگان محترم خواهد بود لذا برای ارتباط با مسئولان نمايشگاه و دريافت اطلاعات لازم به ميز اطلاعات سالن مراجعه فرمائيد .

8- کليه شرکت کنندگان می توانند از اتاق مذاکره ، اتاق عقد قراردادهای تجاری ، بخش اطلاعات بازرگانی کيش ، کافی نت ( بصورت مجانی ) و يا از کافی شاپ و خدمات بيمه ، بانک و ديگر امکانات عمومی برای امور جاری خود استفاده نمايند .

9- کليه غرفه داران محترم می بايد همه روزه از ساعت 9:30 صبح در محل غرفه خود حضور يابند زيرا مسئوليت کليه کالاهای نمايشی از هنگام گشايش سالن تا ساعات پاياني نمايشگاه و پلمپ در سالن بعهده غرفه داران می باشد .

10- توجه به دستورالعمل های برگزارکننده و حفظ نظم و ترتيب از سوی کليه غرفه داران محترم موجب تقدير و امتنان می باشد .

11- همراه داشتن و الصاق کارت شناسائي در طول ساعت نمايشگاه برای کليه غرفه داران الزاميست .

از کليه خواهران و برادران غرفه دار تقاضا می شود شئونات اسلامی را رعايت فرمايند .

12- تلفنهای دبيرخانه ششمين نمايشگاه هوائي و هوانوردي ايران (واقع در تهران) 44666406-44666339-021 تا قبل آغاز به كار نمايشگاه آماده پاسخگوئي به سؤالات احتمالی شما می باشد .

UserPostedImage 


در پايان با آرزوی موفقيت و بهروزی برای شما عزيزان ، اميدواريم شاهد برگزاری به موقع و موفقيت آميز ششمين نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران در جزيره زيبای کيش باشيم.

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
بسمه تعالی



اطلاعيه شماره (2) دبيرخانه

ششمین نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران - کیش


با سلام

احتراماً، باعنايت به مشارکت آن شرکت در ششمین نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران ، توجه شما را به نکات ذيل جلب می نمائيم .

1- در صورت ارائه هرگونه هواپيما ، هلی کوپتر و يا ديگر تجهيزات هوائي جهت نمايش در بخش (ايرشو) نمايشگاه صنايع هوائي ايران خواهشمند است مراتب را طی نامه ای به دبيرخانه نمايشگاه اطلاع دهيد .

2- بمنظور انجام هماهنگی های لازم خواهشمند است مشخصات هواپيما شامل نوع موتور، قدرت موتور، وزن هواپيما، قدرت و دور موتور هنگام اوج گرفتن و يا فرود آمدن و ديگر اطلاعات فنی را تهيه و به کميته فنی ارسال فرمائيد .

3- برنامه و طرح پرواز نمايشی هواپيما و نوع عمليات پروازی را کاملاً طراحی و مشخص و به کميته فنی ( دبيرخانه ) اعلام فرمائيد .

4- نوع سوخت هواپيما ، هلی کوپتر و يا ديگر تجهيزات هوائي مورد نظر را مشخص و ميزان سوخت مورد نياز را برای انجام نمايش هوائي اعلام فرمائيد .

5- متون لازم را در خصوص مشخصات و قابليتهای هواپيما که قصد نمايش هوائي را دارند به دو زبان فارسی و انگليسی تهيه و جهت اعلام از طريق مجری عمليات پرواز به کميته فنی ( دبيرخانه ) نمايشگاه ارسال فرمائيد .

6- شخصی را بعنوان نماينده تام الاختيار برای شرکت در جلسه توجيهی کميته فنی که اطلاعات لازم را در خصوص کليه هواپيماها و پرنده ها دارا باشد تعيين و همراه با مشخصات فردی و شماره تلفن تماس و ( ضرورتاً تلفن همراه ) به کميته فنی نمايشگاه ( دبيرخانه ) معرفی نمايند .


UserPostedImage 


ضمن تشکر مجدد از همکاريهای آن شرکت محترم و بمنظور انجام برنامه ريزی بهتر نمايش هوائي خواهشمند است دستور فرمائيد ، اطلاعات خواسته شده و هرگونه اطلاعاتی را که می توانيد برای ارائه به کميته فنی مؤثر و مفيد باشد را سريعاً تهيه و به دبيرخانه نمايشگاه ارسال فرمائيد تا انشاء االه شاهد اجرای بهتر نمايش هوائی باشيم .

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
اطلاعيه شماره (3)

ششمین نمايشگاه بين المللی هوائي خليج فارس ايران - کيش



ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان در عملیات نمایش هوایی و خیر مقدم ، توجه آنان را جهت پرواز و اعزام هواپیماها و پرنده ها به جزیره کیش به نکات ذیل جلب می نماید:

1- تمامی خلبانان و کاربران پرنده های پروازی می باید برنامه زمانبندی خود را جهت فرود در فرودگاه بین المللی کیش به مدیر فرودگاه بین المللی کیش اعلام نمایند و برنامه پروازی با برج مراقبت فرودگاه بین المللی کیش جهت فرود و جانمائی پارک هواپیماها هماهنگ گردد.

2- بر اساس اعلام مدیر کل محترم فرودگاه بین المللی کیش و با توجه به زمانبندی دیگر پروازهای مسافرتی بهترین زمان جهت پرواز به جزیره کیش و فرودگاه بین المللی کیش از ساعت 9 صبح الی 13 (یک بعد از ظهر ) اعلام می گردد.

3- بمنظور انجام هماهنگی و جلوگیری از هرگونه مشکل در هنگام برگشت از جزیره کیش ، ضروریست تمامی تجهیزات و امکانات داخل هواپیماها و هلی کوپترها نزد گمرک جزیره کیش اظهار گردد. لذا توصیه می شود مانیفست و فهرست تجهیزات و اقلامی که از طریق هواپیماها وارد فرودگاه بین المللی کیش می گردد ممهور به مهر گمرک جزیره کیش گردد تا هنگام برگشت مشکلی نداشته باشد به همین منظور شماره تلفن کشیک گمرک ................... جهت هماهنگی اعلام می گردد.

UserPostedImage 

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
خوش به حاله افرادی که میرن سال 90 که کنکور داشتم نشد امسالم امتحانات دانشگاه. انشاالله خدا به طلبه
سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد