Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران 5 تا 8 آذر ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام (ره) تهران برگزار می‌شود.

دکتر عباس ابراهیمی، قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری هوافضا در این باره گفت: ستاد توسعه فناوری هوافضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از زمان تاسیس تا کنون یکی از فعال‌ترین ارگان‌های کشور در زمینه ترویج و توسعه علوم و فناوری‌های هوافضا بوده به همراه اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که به عنوان تنها اتحادیه بخش خصوصی صنایع هوایی و فضایی کشور با بیش از 180 شرکت فعال در این حوزه در سراسر کشور در حال فعالیت است، برای چهارمین بار این نمایشگاه را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در جهت حمایت از تجاری‌سازی فناوری، چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران که دربرگیرنده توان ملی کشور در حوزه‌های مختلف هوافضا است، به همت ستاد توسعه فناوری هوافضا و اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران امسال از 5 تا 8 آذر ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و این در حالی است که سه دوره قبلی این نمایشگاه در ماه‌های مهر و آبان برگزار می‌شد.

قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری هوافضا گفت: در این نمایشگاه بخش‌های مختلف خصوصی، دولتی و دانشگاهی فعال و همچنین شرکت‌های ترویج و توسعه فرهنگ هوافضایی همچون ناشرین، اقلام هوانوردی، بازی‌های هوافضایی، مسابقات هوافضایی، تولیدکنندگان قطعات هوافضایی و سایر خدمات جانبی برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در سه سال گذشته یکی از جذاب‌ترین محیط‌ها برای علاقمندان حوزه هوافضا بوده است. حضور پررنگ بخش خصوصی نیز همیشه باعث شده است مردم و علاقمندان با فرایندها و محصولات مرتبط هوافضایی این نمایشگاه ارتباط بیشتری برقرار کنند. همچنین همه ساله در محیط نمایشگاه مسابقات جذاب و هیجان‌انگیزی نیز با حضور عامه مردم برپاست.

ایسنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998