Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage
عکس از airlinergallery.nl


خلبان يك فروند هواپيماي مسافربري شركت هواپيمايي «آليتاليا» پس از فرود اضطراري در فرودگاهي در مونته نگرو، مجبور به پرداخت هزينه سوخت گيري از كارت اعتباري خود شد.

به گزارش ايرنا، اين واقعه در مسير هوايي شهرهاي ميلان-بلگراد به وقوع پيوست، زماني كه يك هواپيماي ايرباس 320 آليتاليا به علت مه غليظ نتوانست در بلگراد فرود آيد و به ناچار مسير خود را تغيير داد و در فرودگاه «پودگوريكا» در «مونته نگرو» به زمين نشست.هواپيماي ايتاليايي پس از فرود درخواست سوخت براي ادامه پرواز كرد، اما به علت نبود شركت آليتاليا در اين فرودگاه، مسئولان مونته نگرو از دادن اعتبار خريد سوخت امتناع كردند و كاپيتان بلژيكي هواپيماي ايتاليايي به ناچار با كارت اعتباري خود پنج هزار ليتر سوخت خريد و چهارهزار يورو پرداخت كرد.

گفته مي شود اين هواپيما 180 مسافر داشت كه پس از فرود در فرودگاه مونته نگرو ساعت ها براي پايان «مه» در بلگراد انتظار كشيدند تا اينكه مسافران با تماس بستگان دلواپس خود، مطلع شدند كه فرود و پرواز هواپيماها ساعت ها است در پايتخت صربستان به حالت عادي برگشته است و بايد علت ديگري مانع از پرواز شده باشد.مسئولان فرودگاه «پودگوريكا» نيز اظهار داشتند كه هيچ نوع رابطه و قراردادي بين شركت ايتاليايي و اين فرودگاه وجود ندارد. بنابراين بايد هزينه سوخت نقدي پرداخت شود.

روزنامه کیهان 1 آذر 91
PC Flight Simulation Geek Since 1998