maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
11 سال پیش
"هنادی زکریای هیندی" اولین خلبان زن عربستانی تنها چند هفته بعد از عمل جراحی که در طی آن یکی از کلیه های او برداشته شد ، با هواپیمای جت به پرواز درخواهد آمد.

UserPostedImage 

مشکل کلیه ام مانع بزرگی در راه رسیدن به شغل دلخواهم بود ولی الان که این مانع برطرف شده به زودی به آرزوی پرواز با جت خواهم رسید. من از همه طرفدارانم به خصوص رئیس کا اچ سی "شاهزاده ولید بن تلیل" تشکر می کنم."

بعد از فارغ التحصیلی از آکادمی هوایی خاورمیانه اردن در سال 2006 ، "هیندی" یک قرارداد پرواز 10 ساله را با هواپیمایی کا اچ سی امضا کرد .

"هیندی " اعلام کرد که شاهزاده ولید از اولین روزهای دانشجویی از او حمایت کرده است . "شاهزاده ولید هزینه آموزش من را تقبل کرد و به من پیشنهاد کار داد.

بعد از گرفتن مدرک خلبانی از اردن در سال 2006 ، "هیندی" برای بدست آوردن مدرک خلبانی اروپا در لندن نیز تحت آموزش قرار گرفت.

UserPostedImage 

یندی" در جواب سوالی مبنی بر وضعیت زنان عربستانی گفت : "ما باید خرافاتی را که با نام اسلام باعث تضعیف حقوق زنان می شود را از بین ببریم. به نظر من یک مسلملن خوب چه زن و چه مرد باید تا جایی که می تواند کار کند که بار اضافی بر دوش کس دیگری نباشد."

هیندی که در مکه متولد شده اعلام کرد که سرانجام جامعه عرب متوجه این حقیقت خواهد شد که زنان عربستانی نیز میتوانند همانند مردان کار کنند.

هیندی همچنین جزء 100 زن نیروهای هوایی قرار گرفته است."من تا کنون چندین جایزه و تقدیرنامه از سازمان جهانی از جمله آژانس هوایی صعودی دریافت کرده ام و این یک حقیقت است که مجبورم در محیطی مردانه کار کنم."

وی همچنین ار آموزش چندین دختر عرب و عربستانی در نیروی هوایی در کشورهای مختلف جهان خبر داد.

سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد













کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند