mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
با عرض سلام @};-


UserPostedImage



تلویزیون سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد: جنگده‌های اسرائیلی حریم هوایی سوریه را در منطقه جمرایا در حومه دمشق نقض کردند و یک مرکز تحقیقاتی و علمی را هدف حمله قرار دادند.


در این بیانیه که تلویزیون رسمی سوریه آن را منتشر کرد آمده است جنگنده‌های اسرائیل صبح چهارشنبه به حریم هوایی سوریه تجاوز و به طور مستقیم یک مرکز تحقیقات علمی را در منطقه جمرایا در حومه دمشق بمباران کردند.

فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه در این بیانیه افزود جنگنده‌های اسرائیلی از منطقه شمال بلندی‌های جبل الشیخ (در مرز با لبنان ) در حالی که در ارتفاع پایینی پرواز می‌کردند و تحت نظارت سیستم‌های راداری بودند به حریم هوایی سوریه نفوذ و به طرف منطقه جمرایا در حومه دمشق پرواز کردند.

بر اساس این بیانیه، بر اثر این حمله هوایی آشکار دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند، خسارت‌های مادی زیادی ببار آمد و ساختمان این مرکز علمی و برخی از ساختمان‌های نزدیک به آن تخریب و ویران شد.


دوستان در این خبر یه چیز مهمه و اونم عبور از سیستمهای راداری و پدافندی سام و رادارهای مختلف دیگه هست . این یعنی توان مخفی بودن و حمله دقیق با لایهای مختلف در طبقات مختلف


Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
واویلا...چند وقت قبل ایران گفته بود حمله به سوریه به منزله حمله به ایران تلقی میشه!
یک چیزه دیگه اینکه هر دفعه ایران یک کاری میکنه که راجبش زیاد بحث میشه و اخبار میگن سریع یک اتفاقی میفته که توجه ها به سمت دیگر میره!:-k
PC Flight Simulation Geek Since 1998