Roozbeh Razavi
  • Roozbeh Razavi
  • 53.26% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
UserPostedImage 


با توجه به گسترش روز افزون تعداد علاقه مندان به هوانوردی مجازی و شبیه ساز پرواز و همچنین علاقه آن ها به عکاسی از محیط های شبیه ساز و خلق مناظری بدیع و زیبا و همچنین گسترش ارتباطات اجتماعی، خلا وجود مکانی مستقل و اختصاصی برای گردآوری تصاویر زیبای شبیه ساز پرواز به شدت احساس می شد. از این رو بر آن شدیم تا این خلا را با راه اندازی سایت SimShot  برطرف نمائیم و گامی مؤثر در پیشرفت هوانوردی مجازی برداریم.
SimShot.ir  مکانیست برای تمامی تصاویر شبیه ساز شما. مهم نیست شبیه ساز شما FSX باشد یا FS2004 و یا حتی X-Plane و غیره. مهم این است که زیبا باشد و ارزش به اشتراک گذاری با دیگران را داشته باشد. SimShot  اولین گالری عمومی شبیه ساز پرواز ایرانی است که قصد دارد مانند بزرگان این سبک سایت ها در صنعت هوانوردی دنیای واقعی، شکوفا شود. برای ارسال عکسهای زیبای خود، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس قوانین را کامل بخوانید. البته با توجه به نوپا بودن SimShot، قوانین ممکن است هر لحظه تغییر کنند. با استفاده از لینک Submit a Shot در بالای صفحه می توانید تصاویر خود را که در یکی از فرمتهای PNG, JPEG یا GIF و در حداقل ابعاد 700 در 400 پیکسل و حداکثر حجم 1 مگابایت می باشد را برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید توسط داوران، در معرض دید همگان قرار گیرد.
در SimShot می توانید به عکسهای دوستانتان امتیاز دهید و یا برای آن ها دیدگاهی ارسال کنید!
لازم به ذکر است ویرایش تصاویر با نرم افزارهای ویرایش تصویر مجاز است اما به این شرط که استفاده از این نرم افزار ها در جهت طبیعی تر کردن و رفع نقوص گرافیکی شبیه ساز صورت گرفته و به واقعیت نزدیکتر باشد.
SimShot  با ایده آقای امیرحسین بهرامی و توسط بنده طراحی و ساخته شده است و اینجانبان مدیریت این سایت را برعهده داریم. در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا پیشنهاد و انتقاد، می توانید با info@simshot.ir و در مورد مسائل فنی با roozbeh@simshot.ir ارتباط برقرار کنید.
امیدواریم توانسته باشیم خواسته های شما را بر طرف کنیم ...

[bowing] روزبه رضوی، مدیریت SimShot.ir 
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
به به [10of10]
امروز چقدر خبرهای خوب میرسه![barareh] البته چند تا خبر خوب دیگه هم در راه هستند (:-$ )
این یکی رو دیگه واقعاً کم داشتیم.امیدوارم امکان ارسال فیلم هم فراهم بشه.

ویرایش مدیر:منتقل شد به بخش معرفی سایتهای مرتبط
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Roozbeh Razavi
  • Roozbeh Razavi
  • 53.26% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
ارسال شده توسط : Touradg 

به به [10of10]
امروز چقدر خبرهای خوب میرسه![barareh] البته چند تا خبر خوب دیگه هم در راه هستند (:-$ )
این یکی رو دیگه واقعاً کم داشتیم.امیدوارم امکان ارسال فیلم هم فراهم بشه.



بسیار خوشحالم که همراهی شما رو با خودمون داریم 🙂 در زمینه ارسال فیلم همینطور که میدونید نیاز به سرور و صرف هزینه زیادی هست که در برنامه داریم، ولی فعلا به این راحتی مقدور نیست. هم از لحاظ بعد مادی، و هم از لحاظ بعد فنی که نیاز به بازبینی تمامی تصاویر ارسالی و تایید کردن اونها هست. ولی انشاا... وقتی به اندازه کافی پیشرفت کردیم، طرح های جدیدی ارائه خواهیم داد که از همین تاپیک به اطلاع دوستان و علاقمندان خواهیم رساند.
Persian Repaints
11 سال پیش
با سلام
وبسایت simshot به دلیل انتقال به سرور جدید مدتی از دسترس خارج شده بود. هم اکنون سایت با سرعت بیشتر قابل دسترسی میباشد. همچنین بخش پشتیبانی آنلاین نیز راه اندازی شده است.

با تشکر
Simshot Admin
UserPostedImage