Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
طرح پهپاد جديد روسيه يك پهپاد از نوع MALE با ارتفاع پروازي متوسط و مداومت پروازي بالا مي‌باشد كه بطور مشترك توسط شركت‌هاي Sokol تاتارستان و Tranzas سنت پطرزبورگ طراحي شده است. تصاوير لو رفته از اين پهپاد به هنگام بازديد وزير دفاع روسيه از تاتارستان منتشر شده است كه يك ماكت از اين پهپاد مي‌باشد. اين پهپاد با نام Altius نسل جديد پهپادهاي MALE روسيه مي‌باشد.

UserPostedImage


با توجه به تصاوير منتشر شده، اين پهپاد داراي بالهاي بسيار كشيده و بلند بوده و به 2 موتور توربوفن كه در زير بال‌ها نصب مي‌شوند مجهز است. طراحي بدنه آن در دماغه و در پشت بصورت باريك و كشيده مي‌باشد و داراي دم V شكل است. در اين تصاوير محموله‌هاي پروازي و سامانه‌هاي جانبي بر روي بدنه ان ديده نمي‌شود و احتمال مي‌رود تمامي سامانه‌هاي آن درون بدنه و بال جاسازي شده باشند. به گفته كدير شركت Tranzas، اين پهپاد جديد نسبت به ساير پهپادهاي نوع MALE از جثه بزرگتري برخوردار بوده و مي‌تواند برد و مداومت پروازي بيشتري نيز داشته باشد.

UserPostedImage


به گزارش گروه هوافضاي هيتنا، شركت‌هاي Sokol و Tranzas در سال 2011 قرارداد ساخت 5 نمونه پهپاد از نوع MALE را به ارزش 33 ميليون دلار از سوي وزارت دفاع روسيه دريافت كردند. شركت Sokol مسئول ساخت سازه و سامانه‌هاي زميني و شركت Tranzas سازنده سامانه‌هاي كنترلي و تجهيزات الكترونيكي پهپادها مي‌باشد. تا كنون اين شركت‌هاي 2 نمونه پهپاد را با نام‌هاي Altius و Inokhodyets طراحي كرده‌اند كه قرار است در سال‌ 2014 رونمايي شده و در سال 2015 آزمايش‌هاي پروازي آنها آغاز شود.

هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998