Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage


احمد تركاشوند در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ايجاد اين منطقه‌ نمونه‌ گردشگري را براساس مصوبات دور سوم سفرهاي هيأت دولت به استان البرز دانست و اظهار كرد: اين منطقه در مرحله‌ نخست اجرايي شدن‌، در منطقه‌اي به وسعت 100 هكتار آغاز شد كه در آن به گردشگران علاقه‌مند، خلباني به‌ صورت تخصصي آموزش داده مي‌شود.

وي كل سرمايه‌گذاري مورد نياز براي اين پروژه را 35 تا 40 ميليارد تومان دانست و ادامه داد: سرمايه‌گذار پروژه درخواست تملك 200 هكتار ديگر را براي اين منطقه‌ نمونه‌ گردشگري داده است تا در آن محدوده، تأسيسات گردشگري مانند پيست شترسواري، هتل و دهكده‌ سلامت ايجاد شود. همچنين سرمايه‌گذار پروژه درخواست اعتباري معادل 100ميليون تومان را از طريق وام بانكي از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مطرح كرده است كه پيگير آن هستيم.

وي با بيان اينكه اكنون مرحله‌ توسعه‌ اين منطقه‌ نمونه‌ گردشگري در حال اجرايي شدن است، گفت: اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان البرز در بحث آماده‌سازي زيرساخت‌هاي گردشگري، لوله‌كشي گاز فرودگاه را با هزينه‌هاي دولتي انجام داده است.

به گفته‌ تركاشوند، سرمايه‌گذار اين پروژه برنامه‌ريزي كرده است كه منطقه‌ نمونه‌ گردشگري «فرودگاه آزادي» در مدت پنج سال و تا پايان سال 1394 تكميل شود.

ایسنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998