mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
سلام به همه دوستان@};-

UserPostedImage


رئیس پژوهشکده سامانه‌های هوافضای سازمان فضایی از اعزام اولین فضانورد ایرانی در سال 94 خبر داد و گفت: برای این امر نیاز به 10 فناوری مهم داریم همچنین برای این منظور اقدام به تدوین نقشه راهبردی کردیم.

به گزارش مهر، دکتر محمد ابراهیمی در مراسم اختتامیه مسابقه سامانه‌های هوافضا، پروژه ارسال فضانورد به فضا را از پروژه‎های مهم سازمان فضایی دانست و افزود: این پروژه در 2 فاز اعزام اولین فضانورد ایرانی به فضای زیر مداری و اعزام فضانورد به فضای مداری و بازگشت ایمن آنها تعریف شده است.

رئیس پژوهشکده سامانه‌های هوافضای سازمان فضایی با اشاره به اقدامات این سازمان در فاز اول، اظهار داشت: در فاز اول دو فضانورد آموزش دیده ایرانی به فضای زیر مداری در ارتفاع 200 کیلومتری در مدت زمان 15 تا 30 دقیقه‌ اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پس از این مرحله وارد مرحله اعزام فضای مداری می‌شویم، ادامه داد: برای وارد شدن به این مرحله نیاز است تا زمینه‌های لازم فراهم شود.

ابراهیمی با اشاره به مراحلی که در دنیا برای ارسال فضانورد اجرایی شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 3 کشور چین، روسیه و آمریکا قدرت‌های فضایی در دنیا محسوب می‌شوند که هر یک از آنها کپسول‌های زیستی برای ارسال انسان را در دستور کار خود قرار دادند.

دوستان دکتر محمود احمدی نژاد هم گفته حاضره این مسولیت رو بپذیره و در این جهت پیش مرگ بشه تا ایران پیشرفت کنه و اولین انسانی باشه که از ایران به فضا میره
maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام به همه دوستان@};- دوستان دکتر محمود احمدی نژاد هم گفته حاضره این مسولیت رو بپذیره و در این جهت پیش مرگ بشه تا ایران پیشرفت کنه و اولین انسانی باشه که از ایران به فضا میره




[amazed] .........😲 .......[funcrazy]

سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد