Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage


به گفته شركت لاكهيد مارتين، هدف از اين طرح افزايش طول عمر ناوگان اين جنگنده و استفاده طولاني مدت از آنها مي‌باشد. در اين پروژه 3 مرحله ارتقا براي جنگنده‌هاي F22 در نظر گرفته شده است و اين جنگنده‌هاي به مدل‌هاي 3.1 ، 3.2A و 3.2B ارتقا مي‌يابند. شركت لاكهيد مارتين هم‌چنين در حال تدوين برنامه‌اي براي ارتقاي اين جنگنده‌ها به مدل 3.3 نيز مي‌باشد.

به گزارش گروه هوافضاي هيتنا، مدل 3.1 به رادار SAR با توانايي نقشه‌برداري زميني، به بمب‌هاي هوشمند جديد مجهز مي‌شوند. مدل 3.2A كه ارتقاي آنها از سال 2014 آغاز مي‌شود مجهز به سامانه‌هاي جنگ‌ الكترونيك بوده و از داده‌هاي ارتباطي Link16 به همراه سنسورهاي جديد بهره مي‌برد. مدل‌هاي 3.2B نيز كه ارتقاي آنها از سال 2017 آغاز خواهد شد تحت ارتقاي نرم افزاري و سخت افزاري قرار گرفته و به موشك‌ها و سلاح‌هاي جديد نيز مجهز مي‌شوند.

ارتقا این جنگنده در حالی است که آمریکا با همکاری چند کشور دیگر در حال تولید هواپیمای F-35 جهت می‌باشد. هر چند آمریکا این هواپیما را به عنوان هواپیمای جدیدی که جایگزین جنگنده‌های فعلی خواهد شد اعلام کرده است، اما عملکرد این هواپیما تاکنون در حد مورد انتظار نبوده است.

هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998