Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش


UserPostedImage





با توجه به نرخ بلیت هواپیما و کاهش مسافران ایرلاین ها باید خود را برای رقابت سنگینی آماده کنند.

کاپیتان سیروس باهری – مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور – در گفت و گو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: برای جذب مسافر در بخش هوایی مهم ترین مولفه توجه ایرلاین ها به ایمنی پروازها ست تا مسافران از سفری امن مطمئن شوند و اطلاع رسانی در این زمینه همچون ارائه آمار پروازهای سالم دارای اهمیت است.

وی افزود: کیفیت خدمات و متناسب بودن آن با نرخ بلیت از دیگر راههای جذب مسافر و یا حتی حفظ مسافران فعلی است.

باهری با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی همواره باید حقوق مسافر را محترم بشمارند، اظهار کرد: شرکت ایران ایرتور کمترین تاخیر پروازی یعنی زیر 11 دقیقه را دارد که از استانداردهای اروپایی نیز کمتر است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور خاطر نشان کرد: تاخیر تنها از سوی شرکت های هواپیمایی و یا شرایط نامساعد جوی بروز نمی کند. عوامل فرودگاهی و سوخت رسانی نیز در این زمینه دخیل هستند که باید همکاری خود را برای کاهش زمان تاخیر، افزایش دهند.

وی تاکید کرد: هواپیماهایی که در آسمان ایران می پرند از نظر فنی کیفیت قابل قبولی دارند. هیچ یک از هواپیماهای ایران ایرتور هیچ گونه مشکل فنی ندارد و کاملا چک می شوند و همین امر ما را از پروازهای امن مطمئن می کند.

باهری درباره چارتر پرواز هم گفت: سازمان هواپیمایی کشوری حساسیت زیادی روی چارتر هواپیما و فروش بلیت هواپیما با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب نشان می دهد و ما نیز به شرط فروش بلیت با قیمتی حتی پایین تر از نرخ مصوب ، هواپیماهای خود را چارتر می دهیم و در این زمینه نظارت های زیادی داریم.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در حال حاضر 12 فروند هواپیمای در حال پرواز دارد.




خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
آین رقابت باعث بهتر شدن میشه و نتیجه آن کیفیت خواهد بود.این باعث میشه در بعضی ایرلاینها دیگه به مسافر به چشم گا...و...گوس... نگاه نکنند.
PC Flight Simulation Geek Since 1998