maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
11 سال پیش
مدیرمنطقه غرب شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین خبر داد
ارائه خدمات پروازی شرکت ترکیش به مردم کرمانشاه

مدیرمنطقه غرب شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین گفت: شرکت ترکیش حدود یک سال است که به مردم کرمانشاه ارائه خدمات می‌کند.



ظهر امروز نشست خبری با حضور مدیرمنطقه غرب شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین و اصحاب رسانه در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست عثمان شفق با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1932 در ترکیه تاسیس شده، اظهار داشت: شرکت ما در حال حاضر به 99 کشور بزرگ جهان از جمله کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی پرواز دارد.

مدیر منطقه غرب شرکت ترکیش تصریح کرد: در حال حاضر ما به 220 نقطه از جهان پرواز داریم و با 211 هواپیمای مدرن مسافران را جابه‌جا می‌کنیم.

مدیر منطقه غرب شرکت هواپیمایی ترکیش تصریح کرد: شرکت ترکیش در سال 2004 فقط 74 هواپیما را در اختیار داشت ولی اینک با 211 هواپیما کار می‌کند و تعداد 105 هواپیمای دیگر را نیز سفارش داده‌ایم.

شفق ادامه داد: ما در سال گذشته 39 میلیون مسافر را جابه‌جا کردیم و در استانبول چند آکادمی بزرگ برای آموزش خلبان و خدمه پرواز راه‌اندازی کرده‌ایم.

شفق با بیان اینکه شرکت ترکیش حدود یک سال است که به مردم کرمانشاه ارایه خدمات می‌کند، تصریح کرد: شرکت ما در ایران به شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و سنندج پرواز دارد و مسافران می‌توانند مستقیما از این شهرها به اروپا بروند.
سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد













Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم
11 سال پیش
UserPostedImage


مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در غرب ایران گفت: در حال حاضر این شرکت هفته‌ای دو بار پرواز از کرمانشاه به استانبول و برعکس انجام می دهد که به زودی به هفته‌ای سه پرواز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عثمان شفق کوچک چالاک، در نشستی خبری که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ترکیش ایرلاین در چند سال اخیر همواره جزو برترین شرکت‌های هواپیمایی جهان بوده و در کل اروپا بیشترین ایستگاه‌های پروازی را دارد.

وی افزود: این شرکت هواپیمایی در حال حاضر به 99 کشور دنیا پرواز دارد و در سال گذشته 27 ایستگاه پروازی جدید به این شرکت افزوده شد که آخرین آن ایستگاه کرمانشاه بود.

این مقام مسئول گفت: امسال هم در برنامه داریم که ایستگاه‌های پروازی جدیدی را در نقاط مختلف جهان راه اندازی کنیم.

به گفته کوچک چالاک، سال میلادی گذشته بیش از 39 میلیون مسافر را در سطح جهان جابه‌جا کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت هواپیمایی 211 فروند هواپیما در ناوگان هواپیمایی خود دارد و سفارش ساخت 105 هواپیمای جدید را به شرکت‌های سازنده هواپیما داده است.

او افزود: تبریز، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و کرمانشاه ایستگاه‌های پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در ایران هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: شرکت ترکیش ایرلاین ایستگاه پروازی کرمانشاه را تنها برای مردم این استان دائر نکرده بلکه کرمانشاه به دلیل مرکزیت داشتن غرب ایران می‌تواند مسافران استانهای کردستان، همدان، ایلام، اراک و خرم آباد را نیز جذب کند.

وی قیمت بلیت رفت و برگشت کرمانشاه _ استانبول را حدود 600 هزار تومان عنوان کرد.



خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)