Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش
UserPostedImage



مدیر شرکت هوایی ترکیش ایرلاین در غرب ایران از راه اندازی پرواز کرمانشاه - بوستون در آینده نزدیک خبر داد که در این پرواز مسافران ابتدا به استانبول و سپس به بوستون حمل خواهند شد.

عثمان شافاک کوچک چولاک در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی پرواز هوایی استانبول - کرمانشاه از 26 دسامبر 2012 گفت: این شرکت به عنوان اولین نمایندگی منطقه غرب افتتاح شد و از شمال غرب تا جنوب غرب(از اراک تا بانه) را زیر نظر دارد.

به گفته وی بعد از استان کرمانشاه، بیشترین مسافران آژانس هواپیمایی ترکیه از استان‌های همدان و سنندج هستند.

شافاک کوچک چولاک با اشاره به اینکه این آژانس هواپیمایی از دید مسافران برای سه سال پیاپی به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپایی از نظر ارائه خدمات انتخاب شده است، ادامه داد: در حال حاضر این شرکت هواپیمایی به بیش از 240 نقطه در دنیا پرواز دارد که 27 خط آن در سال 2012 راه اندازی شده است.

وی گفت: تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و کرمانشاه مناطقی از کشور هستند که آژانس هواپیمایی ترکیه در این استان‌ها نمایندگی دارد.

مدیر شرکت هوایی ترکیش ایرلاین در غرب ایران تصریح کرد: این شرکت هواپیمایی بیشترین پرواز را در دنیا دارد و از ابتدای راه اندازی آن در کرمانشاه تا کنون بیش از8000 مسافر را جابجا کرده است.

وی تعداد پروازهای حال حاضر این شرکت از کرمانشاه به استانبول را دوبار در هفته و بامداد روزهای شنبه و پنج شنبه اعلام کرد و افزود: برای افزایش تعداد پروازها به سه یا چهار پرواز در هفته برنامه داریم و در انتظار جواب مسئولان استان هستیم.

شافاک کوچک چولاک معتقد است: اگرچه در ابتدای راه اندازی پروازهای این شرکت استقبال مردم از این پروازهای خارجی زیاد نبود اما به مرور زمان و با آغاز فصل تابستان استقبال مردم بهتر شد.

وی استانبول را مرکز ترانزیت این شرکت هواپیمایی دانست که مسافران ابتدا به استانبول ترکیه و پس از آن در مدت کوتاهی به مقصد مورد نظر در هر جای دنیا حمل خواهند شد.

به گفته او بعد از استانبول ترکیه، بیشترین پروازها به سوئد، سوئیس، آلمان، مجارستان، آمریکا و ... است.

شافاک کوچک چولاک همچنین از راه اندازی پرواز کرمانشاه - بوستون در آینده نزدیک خبر داد که در این پرواز مسافران ابتدا به استانبول و سپس به بوستون حمل خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تا آینده نزدیک قصد افزایش قیمت بلیت ها را نداریم، یادآوری کرد: نرخ حداقل 175 دلار برای پرواز کرمانشاه-استانبول را تا حد امکان در طول زمستان هم حفظ خواهیم کرد و این در حالیست که این قیمت بهترین نرخ پرواز در ایران است.

وی در خصوص راه اندازی سرویس کارگو(سرویس حمل بار) نیز خاطرنشان کرد: پتانسیل راه اندازی این سرویس در استان کرمانشاه وجود دارد و در حال حاضر مشهد، تهران، شیراز و تبریز سیستم کارگو دارند.

کوچک چولاک با بیان اینکه در خصوص راه اندازی این سرویس نیز با مسئولین استان صحبت شده و منتظر اعلام نظر آنها هستیم، گفت: هر موقع گمرک تجاری فرودگاه کرمانشاه راه اندازی شود سریعا برای راه اندازی کارگو اقدام خواهیم کرد.

وی معتقد است: با راه اندازی سرویس حمل بار امکان تجارت برای افرادی که قصد تجارت در اروپا و خصوصا استانبول را دارند فراهم می‌شود و تجار منطقه کرمانشاه می‌توانند در عرض یک روز کالاهای خود را به 240 نقطه دنیا ارسال کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین میزان باری که مسافرین این آژانس هواپیمایی می توانند حمل کنند 50 کیلو گرم است و این درحالی است که این میزان در سایر شرکت‌های هواپیمایی 20 کیلوگرم است و مسافران برای پرداخت اضافه بار این 30 کیلوگرم مجبور به پرداخت 300 یورو هستند.


(ایسنا)