S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
با سلام....

همانطور که اطلاع دارید مسئولین GoDaddy بنا به قوانین تحریم علیه ایران گروهی از وبسایت هایی که بر روی این سرور قرار دارند را فیلتر کرده و مانع از حضور کاربران ایرانی شده است، از جمله مهمترین وبسایتی که فیلتر شده و تقریبا همه کسانی که با فضای شبیه ساز پرواز و ارلاین های مجازی با آن آشنایی دارند وبسایت Www.Fsarilines.net می باشد . چندی پیش یا کمک و یاری دوست عزیز تورج مرصعی رای گیری را برپا کردیم که از طریق آن و جمع کردن امضا از مسئولین GoDaddy در خواست کنیم تا فیلترینگ خود را برای کاربران ایرانی و مخصوصا وبسایت Www.Fsarilines.netحذف نماید.

با آرزوی موفقیت @};-

لینک شرکت در این رای گیری :


متن رای گیری (درخواست) :

To: GoDaddy Group (Bob Parsons)
Dear GoDaddy Group,

Dear Bob Parsons,

We, the undersigned, representing a group of flight simulation enthusiast in Iran including pilots, personals, webloggers, technical professionals, website administrators, virtual airlines, etc… would like to express our serious concern and displeasure regarding your act of banning access from Iran to the websites hosted on your server s including FSAirlines.com.
We would like to kindly ask apart from the black game of politic, that you, the godaddy company , a member of global village and the largest ICANN-accredited registrar on the internet, do us a favor and stop banning access to your site for Iranian internet users.(www.Fsairlines.net)

Sincerely,
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
امضا شد.در ضمن سروش جان لینک این درخواست رو برای خود GoDaddy و رئیسش ارسال کن.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
از دوستانم در سیمرغ ارلاین و بقیه ارلاین های ایرانی فعال دعوت می کنم در این نظر سنجی شرکت کنند
mohammad razzaghi
14 سال پیش
S.Salahshour نوشت:

از دوستانم در سیمرغ ارلاین و بقیه ارلاین های ایرانی فعال دعوت می کنم در این نظر سنجی شرکت کنند


سلام دوستان
من امضاء کردم و دعوت میکنم از بقیه‌ی دوستان چه عضو سیمرغ چه دیگر شرکتهای هواپیمایی هم این رای گیری رو امضاء کنند.
اما نکته ای هست و میخوام اینجا بگم
همون اوایل که سرور fsairlines به Godaddy انتقال پیدا کرد، دوست عزیزم مصطفی مکاتباتی رو با مسئولان Fsairlines شروع کرد، ابتدا منکر کل موضوع شدند و گفتند چنین چیزی نیست و... که بعد از ارسال مدارک و نتایج تستها مون بالاخره قانع شدند که بله، Godaddy اینکار رو کرده (من از مدتها قبل چون پشتیبان سرور های یک شرکت هاستینگ بودم میدونستم که Godaddy جزو اولین شرکتهایی بود که مارو تحریم کرد). و بعد مسئولین Fsairlines به این نتیجه رسیدند که شرمنده‌ی ما باشند اما شرکت سرویس دهنده رو تغییر ندند( با این همه کاربر ایرانی که دارند).
این موضوع باعث شده تا شرکت سیمرغ از بیش از 500 فرم عضویت پر شده تنها تعداد معدودی دو بتونه جذب کنه و این به یک معضل اساسی برای ما تبدیل شده، البته را حل های موقتی وجود دارند اما روی هیچ کدومشون نمیشه حساب کرد.
تا اونجایی هم که من اطلاع دارم دوستان در هواپیمایی پارمیس هم کارهایی در این زمینه انجام دادند اما تا امروز به جایی نرسیده.
و این اواخر هم fsairlines داره یک سرویس جدید ارائه میده که طی اون فقط کاربران با premium account میتونند هرقدر که دلشون میخواد پرواز کنند (که البته این حق برای fsairlines محفوظ هست).
تمام این موارد منرو به این نتیجه رسونده که fsairlines دیگه خیلی بستر مناسبی برای ما ایرانی ها نیست.



faraz
  • faraz
  • 57.14% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
14 سال پیش
با سلام خدمت تمامی دوستان
همانطور که مطلع هستید ، من و آقای نظری به صورت مستقیم و همزمان با دو نفر از مدیران شبکه FSairlines صحبت کردیم و این صحبت کردن ها چیزی در حدود 2 ساعت به طول انجامید و ما یک سری پیشنهاداتی را از قبیل تعویض سرور و معرفی کردن 2تا از بزرگترین دیتاسنتر های دنیا و ...دادیم ، اما در آخر گفتند ، تمام این مسایل را قبول داریم و حق با شماست ، اما تعویض سرور و ... نیاز داشتن وقت هست و ما وقت لازم برای انجام این کار ها را نداریم 😣 😲 و در مورد نحوه پرداخت پول هم صحبت کردیم و گفتیم paypal آی پی ایران را تحریم کرده و دسترسی به آن سخت هست و جدا از آن تعداد بسیار محدودی هستند که ویزا یا مستر کارت داشته باشند و توانایی پرداخت از طریق paypal را دارند 😠
و به نظر من اصلا همکاری خوبی با ما نداشتند . 👎

با تشکر @};-
Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin

حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند