IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
15 سال پیش
سلام ...

استف پزیشن ها باید با نظر مستقیم من و بنابر نیاز پر بشن و اجباری در این مورد وجود نداره . این اختیار از طرف سازمان به من داده شده که به هر نحو که صلاح بدونم و بتونم جواب بگیرم نسبت به انتخاب استف اقدام کنم . مطمئنا اگر دو یا چند پسته بودن استف اشکالی داشت ، پیش از تذکر شما ، سیستم تذکر میداد . البته در کنار دوستان ایتف فعلی ، داریم دوستانی رو که بصورت غیر رسمی در حال کمک به مجموعه استف هستند تا زمانی که بتونن پیش نیاز ها رو پاس کنند و رسمی بشن . دوستانی که در پوزیشن ها قراردارند باید به خوبی فعالیت کنند . اگر مشکلی پیش بیاد و یا از پس مسئولیت بر نیان خیلی راحت و بی تعارف تعویض میشن . نمونه اون رو قبلا دیده اید ...

در مورد مشکلات و تفکرات که فرمودید ، درست متوجه نشدم ... کی چه فکری میکنه؟
این همه دوستان جدید الورود مگه اول در مورد استف شدن فکر کردن و جواب گرفتن که حالا دارن میپرن ؟
دوست عزیز ... شما پیش از این که به فکر "فکر دیگران" باشید باید ببینید سهم شما در پیشبرد فعالیت عمومی دیویژن چقدره . پروازهای آن لاینتون به چه دلیل متوقف شده ؟ دوستانتون در ارلاینتون چرا آن لاین نمیشن ؟ شما به عنوان مدعی ایرلاین داری ، چرا برنامه ای ندارید تا بخشی از پروازهاتون رو آن لاین انجام بدید ؟ بقیه هم باید به همین ترتیب فکر کنند و بعد اگر به عنوان دلسوز و کاربر شبکه ایوائو و دیویژن حجت بر اونها تمام بود و در عملکرد شخصی خودشون نقصی نداشتند ، اونوقت چنین سئوالهایی رو مطرح کنند .

اگر کسی مشکل خاصی داره ، خب بگه . مگه در طول هفته مشکل کم داریم ؟ این هم روش . حلش میکنیم . بذارید من هم بفهمم چه مشکلاتی مانع پرواز آقایون شده . آقایون مشکل دار ... میشه بفرمایید چه مشکلاتی دارید که نمیتونید فعالیت کنید ؟ چه مشکلاتی جلوی پروازهای آن لاین شما یا حضور در پستهای مراقبتی رو گرفته ؟

در مورد استف برای چندمین بار میگم ، کسی که میخواد پرواز کنه نیازی نداره تا اول با دیویژن کنار بیاد . کافیه قوانین عمومی ایوائو رو رعایت کنه . همین . در این صورت خود مدیر سازمان هم نمیتونه از پرواز منعش کنه . دیویژن ایران فقط ناظر و مجری قوانین و رابطی بین سازمان و کاربران ایرانی برای انجام امور اداری و اعطای تسهیلات خاص به کاربرانه . کاربران در غیر از مواردی که گفتم هیچ کاری با دیویژن ندارند . اما اگر کسی بخواد فکر کنه که " به شرطی میپرم که استف باشم " یا شرط و شروط دیگه ای رو بخواد تعیین کنه مطمئن باشید با سیستم خداحافظی میکنه . شک نکنید ...

و اما اطلاع رسانی ...
آقای سلحشور ... از شما تعجب میکنم ...

اطلاع رسانی یعنی چی ؟
سایت نداریم ؟
خبر رسانی در سایت انجام نمیشه ؟
فروم فارسی نداریم ؟
فروم ایوائو رو چطور ؟

میخوایید برم مجوز روزنامه بگیرم ، روزنامه چاپ کنیم . مگه بقیه چه سیستم اطلاع رسانی دارند که ما نداریم ؟ همین جایی که الان داریم بحث میکنیم بخشی از پروژه اطلاع رسانی دیویژن ایرانه ...

دیگه چی ؟ اگر منظورتون اس ام اس زدن و تلفن کردن به بقیه و یا پخش تراکت سر چهار راه ها و آگهی روزنامه و مجله و ... است که الحمدلله این روشها جزو سیستمهای اطلاع رسانی مورد تایید ایوائو نیست .

مسئله اینجاست که خیلی ها زحمت مطالعه سایت رو به خودشون نمیدن . بار ها شده خبری رو منتشر کردیم بعد از 3 روز آقایون اومدن پرسیدن " آقا فلان مطلب چی شد ؟ " بنده هم دائما باید بگم تشریف ببرید سایت رو بخونید .

جناب سلحشور ...
برای رونق گرفتن فضای ایران و به گفته خودتون بیشتر شدن انگیزه دوستان در دیویژن ایران ، اول باید فعالیت خودتون رو بیشتر کنید . هم شما و هم بقیه دوستان غیر فعال . مطمئن باشید وقتی همه بدون حاشیه به پرواز های خودشون فکر کنند ، خود به خود فضای ایران هم شلوغ میشه . وقتی مجددا تبدیل شدید به یک عضو فعال اونوقت جا برای استفاده از ایده ها و نظرات بقیه هم باز تر میشه .

ختم کلام ... وضعیتمون در کل بسیار خوبه . تلاشمون رو میکنیم تا دوستانی که دوست دارند از ایوائو لذت ببرن ، فعالیت کنند . جا برای اظهار نظر همه هست . اما برای حاشیه ... مطلقا نه ...

شب خوش ...
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
15 سال پیش
😂 😂

جناب..... کی حرف استف پازیشن زد؟ ..... چرا هرچقدر من مطلب دیگری را میگم شما مطلب رو میگیرید و می پیچونید و نهایتا مطلب قبلی خودتون و یک حرف واحد به نام استف روتکرار می کنید؟؟ ..... جریانی که مربوط به من میشد و شما غیر مستقیم چندبار ذکر کردید تمام شده و از بین رفته چرا دوباره مدام باز می گردید به گذشته و این تصور رو در ذهن دارید که هر متنی که من می نویسم غرضی داره و به اون ماجرا بر می گرده و شما از نوع بر عکس و غرض دار برداشت می کنید ؟!!

نقل قول:

مطمئنا اگر دو یا چند پسته بودن استف اشکالی داشت ، پیش از تذکر شما ، سیستم تذکر میداد



آیا این متن به معنای تذکر دادن است ؟؟؟ : دوِیژن ایران 357 عضو و 141 عضو فعال داره در حالی که فقط 10 12 استف پزیشن که بعضی از دوستان هم در دو موقعیت انجام وظیفه می کنند.

نقل قول:

در مورد مشکلات و تفکرات که فرمودید ، درست متوجه نشدم ... کی چه فکری میکنه؟



این متن خود شما : مشکل اینجاست که بعضیها فکر میکنند باید تعاملی با گروه استف داشته باشند تا بیان و پرواز کنن .

واین پاسخ من : دوِیژن ایران 357 عضو و 141 عضو فعال داره در حالی که فقط 10 12 استف پزیشن که بعضی از دوستان هم در دو موقعیت انجام وظیفه می کنند.چند نفر چنین فکری می کنند؟؟؟

و دوباره متن شما :
نقل قول:

این همه دوستان جدید الورود مگه اول در مورد استف شدن فکر کردن و جواب گرفتن که حالا دارن میپرن ؟



به نظر شما یک حرف تکرار نشده؟؟؟؟

اگر کمی با آرامش و بدون پیش زمینه فکری متن هایی که خودتان و بنده نوشته ایم را بخوانید بدین لحن پاسخ نمی دهید و موضوع را اشتباه برداشت نمی کنید.

نقل قول:

شما پیش از این که به فکر "فکر دیگران" باشید باید ببینید سهم شما در پیشبرد فعالیت عمومی دیویژن چقدره . پروازهای آن لاینتون به چه دلیل متوقف شده ؟



سوال خوبیه مثل صندلی داغ 😉 ...... تا جایی که می تونستم سعی کردم سهم بسزایی داشته باشم .... علت توقف پروازهای آنلاین من هم شخصی است هر موقع صلاح بدونم دوباره مانند گذشته فعالیت می کنم... فعلا زیاد در گیرم

نقل قول:

دوستانتون در ارلاینتون چرا آن لاین نمیشن ؟



شرکت در حال تغییرات اساسی بوده و هست دوستان هم بیشتر پرواز های تست انجام می دهند فکر کنم با شروع کار مجدد و فعالیت قوی تر ما دوستان هم دوباره آنلاین بشوند ولی همواره 3 4 نفر از دوستان همچنان فعالیت دارند ( کاپیتان دلیلی .. کاپیتان آبکار .. کاپیتان شهامتی ... کاپیتان چیتسازان .. و جناب مقدم) بقیه هم شاید دلایل خاص خودشون رو دارن و در مورد شک شبهه شما باید بگم هیچگونه تحریم یا سخنی از طرف گروه مدیریتی مبنی بر شرکت نکردن در پروازهای آنلاین ابلاغ نشده و 99% در آینده نیز نخواهد شد.


نقل قول:

شما به عنوان مدعی ایرلاین داری ، چرا برنامه ای ندارید تا بخشی از پروازهاتون رو آن لاین انجام بدید ؟



این مسئله مربوط میشه به تیم مدیریتی شرکت ما که در جهت پیشبرد اهداف خود و کمک به اعتلای دویژن ایران چه سیاستی را اتخاذ کند , و صلاح نمی بینم در حال حاضر مطرح شود.

نقل قول:

عملکرد شخصی خودشون نقصی نداشتند ، اونوقت چنین سئوالهایی رو مطرح کنند .



اساسا انسان بی نقص نیست ولی به یاد نمیارم نقصی داشته باشم که مانع از پرسشگری من باشد ... اگر منظورتون نکته یا موضوع خاصی هست قبلا جریمه اش پرداخت شده 😉

نقل قول:

آقایون مشکل دار ... میشه بفرمایید چه مشکلاتی دارید که نمیتونید فعالیت کنید ؟ چه مشکلاتی جلوی پروازهای آن لاین شما یا حضور در پستهای مراقبتی رو گرفته ؟



این قدم بسیار خوبیه برای پیگیری اینکه چرا دسته ای ریزش کردند و پرواز نمی کنند ....البته ((آقایون مشکل دار )) خطاب قرار دادن زیاد واژه زیبایی نیست.

نقل قول:

در مورد استف برای چندمین بار میگم ، کسی که میخواد پرواز کنه نیازی نداره تا اول با دیویژن کنار بیاد .



گمان نمی کنم موضوع استف کلا مطرح شده باشد که شما نیاز به مطرح کردن چندین باره اون داشته باشید.:-k

در مورد اطلاع رسانی شما حق دارید اشتباه از جانب من بود گاهی هم باید اعضا پیگیر باشند تا بتوانند از اخرین اخبار با خبر شوند و با شما کاملا موافقم.

نقل قول:

. وقتی مجددا تبدیل شدید به یک عضو فعال اونوقت جا برای استفاده از ایده ها و نظرات بقیه هم باز تر میشه .



یعنی این امکان وجود نداره فردی که فقط 2 یا 3 ماه هستش که فعالیت کمرنگتری داره در مورد مسائل حال و آینده دویژن اظهار نظر کنه و به بحث و گفتگو بپردازد؟؟؟ فکر نکنم اینطور باشه 😉

نهایتا امیدوارم هرروز شاهد پیشرفت دویژن باشیم تا هر روز آسمان شلوغ تری داشته باشیم.....[loveiran]

شب خوش.....👍






IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
15 سال پیش
آقای سلحشور ...

قضاوت درمورد غرض شما از این تاپیک و معنی حرفهایی که بینمون رد وبدل شده رو بسپاریم به خواننده ها ...

هر موردی رو که با تشکیک مطرح کنید باید جواب بدم . البته نه برای رفع شک و شبهه از شما . میگم که شک و شبهه بقیه که کمتر در جریان ماوقع هستند برطرف بشه . تکرار یک موضوع هم به همین دلیله ...

نقل قول:

علت توقف پروازهای آنلاین من هم شخصی است هر موقع صلاح بدونم دوباره مانند گذشته فعالیت می کنم... فعلا زیاد در گیرم


در مورد مشکلات شخصیتون ، هرچند به من مربوط نیست اما امیدوارم درگیریتون هم روز به روز کمتر بشه و حداقل اسم شما رو روی IVAE ببینیم .


نقل قول:

مورد شک شبهه شما باید بگم هیچگونه تحریم یا سخنی از طرف گروه مدیریتی مبنی بر شرکت نکردن در پروازهای آنلاین ابلاغ نشده و 99% در آینده نیز نخواهد شد.


در مورد تحریم ... من درمورد تحریم حرفی زدم ؟
چون خودتون هشدار دادید عرض میکنم . امیدوارم این تحریم حتی در مورد اون 1% باقی مونده هم اجرا نشه . چون ایوائو فقط یکیه و به این ترتیب تعدادی از دوستان از امکانات اون محروم میشن .


نقل قول:

این مسئله مربوط میشه به تیم مدیریتی شرکت ما که در جهت پیشبرد اهداف خود و کمک به اعتلای دویژن ایران چه سیاستی را اتخاذ کند , و صلاح نمی بینم در حال حاضر مطرح شود.


خب پس کاش اول تیم مدیریتی شما تصمیم مورد نظرش رو میگرفت و اجراییش میکرد ، بعد شما این تاپیک رو مطرح میکردید . اینجوری بهتر نبود ؟

نقل قول:

این قدم بسیار خوبیه برای پیگیری اینکه چرا دسته ای ریزش کردند و پرواز نمی کنند ....


در مورد ریزش هم دوستان ریزش کرده برای من و دیویژن نمیپریدند که حالا بخوان مثلا به دلیل بروز اختلاف با من و بقیه ( هر چند که اختلافها انگشت شمار بوده ) ریزش کنن . این گروه همونطور که که به میل خودشون رفتن اگر هم خواستن به میل خودشون برمی گردن . در مورد کلمه مشکل دار هم کسی که مشکل نداره به خودش نمیگیره و کسی هم که مشکل داره ، خب داره دیگه ، پس لفظم در عین این که توهین کننده نیست ، درسته . مشکل دار لفظ بدی نیست . اگر بد برداشتش نکنیم .

نقل قول:

یعنی این امکان وجود نداره فردی که فقط 2 یا 3 ماه هستش که فعالیت کمرنگتری داره در مورد مسائل حال و آینده دویژن اظهار نظر کنه و به بحث و گفتگو بپردازد؟؟؟ فکر نکنم اینطور باشه


کسی که مدتیه فعال نیست ، نباید فی البداهه سئوالات چالشی رو مطرح کنه . من جای شما بودم حداقل کمی فعالیتم رو بیشتر میکردم و بعد به چنین سئوالاتی می پرداختم . واقعا براتون سئوال بود ؟ چرا در سئوالتون پیش فرض دادید ؟ شما که نمیدونید در این 2 - 3 ماهه چه خبر بوده . محیط پروازی رو عرض نمیکنم . فعالیتهای بین دیویژن و سازمان رو میگم . شما میدونید چطور دیویژن ایران از حالت آزمایشی خارج شد . میدونید چند نفر ساعت زحمت کشیده شد تا گزارش مناسب تهیه بشه و بره بالا . میدونید چرا تبریز برای تور آی اف آر 2010 انتخاب شده ؟ میدونید پیشنهادهای ما به سازمان در این مورد و همینطور فرودگاه جاسک برای تور وی اف آر چی بوده ؟ و خیلی سئوالات دیگه ...

برای همین هم عرض میکنم باید کمی بیشتر فعالیت میکردید و بعد این تاپیک رو راه مینداختید .
باز هم امیدوارم شاهد فعالیت مجدد شما و بقیه دوستان هم در اف اس ایرلاینز و هم در ایوائو ، کما فی السابق ، باشیم ...
شب خوش ...
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
15 سال پیش
آقای طالب زاده......

من هم همین نظر دارم که قضاوت درمورد تاپیک و معنی حرفهایی که بینمون رد وبدل شده رو بسپاریم به خواننده ها ...

نقل قول:

در مورد مشکلات شخصیتون ، هرچند به من مربوط نیست اما امیدوارم درگیریتون هم روز به روز کمتر بشه و حداقل اسم شما رو روی IVAE ببینیم .



ممنون از حسن توجه شما...در تلاش هستم


نقل قول:

خب پس کاش اول تیم مدیریتی شما تصمیم مورد نظرش رو میگرفت و اجراییش میکرد ، بعد شما این تاپیک رو مطرح میکردید . اینجوری بهتر نبود ؟



با کمال احترامی که برای شما قائلم باید بگم خیر ..... چون این سوالات رو من از نقطه نظر شخصی گفتم و نه از طرف شرکتی که مسئولیتش رو دارم....

از تعدادی مواردی که فرمودید تا حدودی اطلاع دارم اما سوال های من هیچگونه وجهه مشترکی با هیچکدوم از زحمتهای شما نداشت و دونستن اونها چنان الزامی نداره که ندوستن اونها مانعی برای پرسش های من باشه ......

باز هم امیدوارم شاهد پیش داوری های شما نباشیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر دویژن پویایی داشته باشیم......

همواره پاینده و موفق باشید ، والسلام
👍 [loveiran]
Guest
15 سال پیش
سلام به همه و خسته نباشید

البته نه میخوام دخالتی در بحث بالا داشته باشم نه از کسی طرفداری کنم، مطلبی که میگم صرفا جواب به سوال مطرح شده اول بحثه و به عنوان FOC این مطلب رو عرض میکنم.
متاسفانه امسال ایوائو کاری رو انجام نداد که هر سال انجام میداد!!!!!!! هرسال در کنار کد هر فرودگاه، پرچم کشور مربوطه رو قرار میداد که خیلی از این سوالات رو پاسخ میداد ولی امسال صرفا نام و کد و مسافت و زمان حدودی در جدولش هست.
با یک نگاه عمیق تر میتونیم ببینیم که کشورهای عریضی مثل روسیه، آمریکا و کانادا فقط بیشتر از 1 فرودگاه فعال در تور دارن که اونهم بخاطر سهم وسیعیه که از مساحت کره زمین دارن. راحت بگم، اگر ما تبدیل به رتبه 1 هم در ایوائو بشیم، احتمال دو فرودگاهه شدنمون کمتر از 30 درصده، مثلا اگر مداوما IVAE رو مطالعه کنید، میبینید که کشورهای آلمان و انگستان، فعال ترین کشورها در هر دو زمینه پروازی و کنترلری هستند، آلمان با یک فرودگاه هانوور EDDV و انگلستان هم با همین سهم (فرودگاه گلاسکو EGPF) در این تور حضور دارن جالبه نه؟؟ در حالیکه میدونیم یکی از مهم ترین فضاهای کنترلی دنیا یعنی Shannon Center که کنترل غرب اقیانوس اطلس رو داره جزو فضاهای کنترلی کشور انگستان هست.
به هر حال انتخاب مقاصد تورهای ایوائو مطلبی نیست که میزان فعالیت اعضاء دیویژن، پارامتر رده اول یا دوم اون باشه.
در مورد اعضاء هم توضیح کوچیکی دارم که خوشبختانه دوستان عزیزی که اعضاء فعال دیویژن محسوب میشن روزبروز در حال افزایشه و نکته زیباترش اینه که بسیاری از این دوستان عزیز ما، افرادی هستند که دستی بر آتش هوانوردی هم دارن و عمدتا اعضاء جدیدی که میبینیم، یا مدرک پروازی دارن، یا در حال گذروندن دوره های خلبانی هستند و این خودش نکته ظریفیه...یعنی اصولی تر و قانونمندتر بودن مساوی است با تخصصی تر بودن.
به هر حال امیدوارم این نرخ رشد روزبروز بیشتر بشه و دوستانی که بخاطر مشغولیت های متفاوت، حضور کمتری دارن وقت مناسبشو بدست بیارن و دوستانی که بخاطر رنجش یا دیدگاههای خاص (اصلا منظورم فرد یا افراد خاصی نیست قسم میخورم 🙏 ) از این سیستم فاصله گرفتن، بیان و مسائلشونو مطرح کنن. به هر حال حداقل ما تیم استف دیویژن میدونیم که این پست ها به جز دردسر و تف و لعنت!!!!!!!!!!!!!!!!! هیچ چیز دیگه برامون نداره و فقط داریم تلاش میکنیم که سیستم رو روزبروز اصولی تر و روانتر ارائه کنیم.
باز هم نکته مطرح شده توسط آقای طالب زاده رو تکرار میکنم که این سیستم برای لذت بردن و کسب انرژی خودمون طراحی و راه اندازی شده و هیچکس این اجازه رو نداره که کس دیگری رو تا از قوانین تخطی نکرده باشه، از استفاده از این سیستم محروم کنه.

به امید رشد روزافزون دیویژن و دیدن تمام دوستان قدیم و جدید دورهم... @};-