Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
UserPostedImage


اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران که به عنوان تنها اتحادیه بخش خصوصی صنایع هوایی و فضایی کشور با بیش از164 شرکت ‏فعال در این حوزه در سراسر کشور در حال فعالیت است، تا کنون طی چهار دوره موفق این نمایشگاه معتبر را برگزار کرده و برای پنجمین بار قرار است در برپایی یکی از مهم ترین رویدادهای هوافضایی منطقه نقش اصلی را ایفا کند.

این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های فناورانه و صنعتی شرکت‌های هوایی و فضایی کشور، افزایش و توسعه همکاری‌ها، تعاملات ملی و بین‌المللی و همچنین ترویج فرهنگ هوانوردی عمومی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران در حوزه‌های صنایع هوایی خصوصی و دولتی، خدمات هوایی نظیر خطوط هوایی، شرکت‌های ‏دانش‌بنیان هوافضایی، مراکز دانشگاهی فعال، شرکت‌های ترویج و توسعه فرهنگ هوانوردی همچون نشریات، اقلام ‏هوانوردی، بازی‌های هوایی، مسابقات هوایی، تولیدکنندگان قطعات هوایی و سایر خدمات جانبی هوافضایی برگزار می‌شود.

بيش از 130 غرفه از مراكز‌، شركت‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه هوا فضا به ويژه شركت‌هاي عضو اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران و همچنین شرکت‌های فعالی از کشورهای آلمان، فرانسه و چین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در کل این 5 دوره، این نمایشگاه بیش از 200 شرکت کننده داشته است.

شایان ذکر است اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران با توجه به سند جامع توسعه هوافضای کشور و ماموریت اتحادیه در تدوین راهبردهای سنجیده در مسیر رفع نیازهای زنجیره تامین قطعات هوایی و ایجاد هماهنگی و بسترسازی و ایجاد الگوی مناسبی جهت همکاری بین نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌های با فناوری پیشرفته از سال 1388 مسئولیت برگزاری نمایشگاه‌ ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران را عهده دار گردید. در این راستا می‌توان به برگزاری 4دوره موفق نمایشگاه توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی در تهران، همکاری در برگزاری بیش از 15 نمایشگاه داخلی و خارجی مرتبط، برگزاری و مشارکت در برگزاری بیش از 20کنفرانس و همکاری و حضور گسترده در 6 دوره نمایشگاه و ایرشوی کیش اشاره کرد.

همچنین قابل ذکر است اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران تشکلی است صنفی، تخصصی، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی با بیش از 9000 نیروی متخصص فعال در گرایش‌های مختلف حوزه هوایی و فضایی به عنوان بزرگترین بازوی بخش خصوصی و همکار بخش دولتی در صنعت هوافضا در حال خدمت و رفع نیازهای هوایی و فضایی کشور می‌باشد.

هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998