alirez747
  • alirez747
  • 50.06% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
10 سال پیش
امکان پذیرش بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان از لحاظ قابلیت های عملیاتی و شرایط سطوح پروازی شامل باند و موقعیت استقرار هواپیما در فرودگاه بین المللی امام خمینی وجود دارد.:-k
به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی فرودگاه امام در نشستی با حضور مرتضی دهقان ومحمد سعید شرفی و<موهان شارما> رییس عملیات هواپیمایی امارات و نماینده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پذیرش هواپیمای پهن پیکر A380 شرکت هواپیمایی امارات در فرودگاه امام مورد کارشناسی قرار گرفت.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fcdn-www.airliners.net%2Faviation-photos%2Fmiddle%2F5%2F2%2F0%2F1373025.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fnewmass2.blogfa.com%2Fpost-78.aspx&h=431&w=640&tbnid=AklIErz_neVqQM%3A&zoom=1&docid=NLxvTGgX3l3suM&ei=5aCFU72fCfL50gWOvIC4Cw&tbm=isch&ved=0CJoBEDMoQDBA&iact=rc&uact=3&dur=429&page=3&start=46&ndsp=26 
منبع:ماهنامه ی اسمان ایران
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
جلسه ای آموزشی شرایط عملیات هواپیمایی ایرباس 380 در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

جلسه ای آموزشی کنترلر های مراقبت پرواز با محوریت شرایط عملیات هواپیمایی ایرباس 380 در فرودگاه امام خمینی (ره) ، در مرکز آموزش اداره مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد. این جلسه که با هدف ارتقای سطح دانش و مهارتهای فردی کارکنان ،جهت هماهنگی بهتر در ارائه خدمات بیشتر در محیطی ایمن برای انجام پروازی راحت ، با حضور 30 نفر از مهندسان و کنترلر های اداره مراقبت پرواز به مدت 4 ساعت در مرکز آموزش این اداره برگزار شد.

در این جلسه مطالب تخصصی با موضوعات شرایط عملیات هواپیمای ایرباس 380 در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) (A380 OPERATION at IKIA)، فرهنگ ایمنی SAFETY CULTURE ، مکالمات هوانوردی (Phraseology)، وNEW IKIA LATCI's توسط اساتید مراقبت پرواز آقایان شمس نژاد، انصاری، رجبی و شهبازی ارائه گردید و شرکت کنندگان با مباحث آشنا گردیدند.

UserPostedImage UserPostedImage


روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
10 سال پیش

سلام @};-

اگر قرار باشه a380 امارات از فرودگاه امام بره تا دبی و بلعکس ، به نظر شما این کار توجیح اقتصادی داره 😕 فکر نمیکنم اونا یه چنین کاری بکنن . کلا این پرنده برای پروازهای بلند مدت، و با امکانات پذیرش مسافر در حالت فرستکلاس و بیزنس کلاس باید سرویس دهی کنه نه تو مسیری که افراد ترجیح میدن برای 2 ساعت پرواز اکونومی بخرن.هر چند اکونومیش هم معادل بیزنس کلاس ما میشه ، و قیمتش هم بالاتر در میاد .

حالا شایدم قراره جاهای دیگیه دنیا بره از فرودگاه امام .
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 


سلام @};-

اگر قرار باشه a380 امارات از فرودگاه امام بره تا دبی و بلعکس ، به نظر شما این کار توجیح اقتصادی داره 😕 فکر نمیکنم اونا یه چنین کاری بکنن . کلا این پرنده برای پروازهای بلند مدت، و با امکانات پذیرش مسافر در حالت فرستکلاس و بیزنس کلاس باید سرویس دهی کنه نه تو مسیری که افراد ترجیح میدن برای 2 ساعت پرواز اکونومی بخرن.هر چند اکونومیش هم معادل بیزنس کلاس ما میشه ، و قیمتش هم بالاتر در میاد .

حالا شایدم قراره جاهای دیگیه دنیا بره از فرودگاه امام .



فکر کنم اگر با حداکثر ظرفیت (853 نفر) پرواز کنه توجیه داشته باشه چون اونوقت عملاً مسیر تهران دوبی رو قبضه میکنه! البته نظر منه! چون تا جایی که من میدونم تقاضای مسافر برای این مسیر از عرضه اون بیشتر هست.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mhkhoyfs
  • mhkhoyfs
  • 50.16% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
10 سال پیش
امارات چینش صندلیهاش در تایپ 380 به دو صورت 489 و 497 مسافر است از لفظ صندلی استفاده نکردم چون تو هواپیماهاش سویت اختصاصی دارند.. صرفنظر از 14 تا closed suites که دارند.وجود 76 صندلی بیزنس و 399 تا 407 صندلی بیزنس برای مسیر تهران دبی با این حجم مسافر رقمی معقول می باشد.به یاد داشته باشید امارات روزی 3 پرواز با 777 به تهران داره حالا سایر شرکتها بمانند.
ضمنا امارات با 380 پروازهای کویت و جده را هم انجام میده و بهتر از ما میسنجند که ایا استفاده از این تایپ توجیه داره یا نه ...اونا 3ایرباسهای 345 خودشون را با اینکه عمر بسیار پایینی داشتند فروختند!!!!!!!!!!!!!!!!