Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
UserPostedImage


طی یک ماهه گذشته فرودگاه‌های کشور با تحولاتی رو به رشدی در سطح حوزه عملیاتی خود از توسعه پرواز گرفته تا دریافت مجوزها و همچنین شروع عملیات عمرانی مواجه بودند.
یک ماه از فصل تابستان و گرمای 40 درجه آن گذشت، ماهی که تغییر و تحولاتی را برای فرودگاه‌ها به دنبال داشت، البته تحولاتی از نوع مثبت آن.

از جنوبی‌ترین فرودگاه تا شمالی‌ترین آن و از شرق تا غرب شاهد افزایش، اجرای پروژه‌ها و برقراری پروازها در مسیرهای مختلف بودیم.
ذکر این نکته را فراموش نکنیم که همه تحولات تنها به پروازها ختم نمی‌شود بلکه سرعت در اجرای پروژه‌ها تا آغاز پروژه‌یی دیگر برای خدمات‌دهی ناوبری و فرودگاهی از جمله مواردی بودند که در روزهای گرم تیرماه در فرودگاه‌های کشور شاهد آن بودیم.

در صورتی‌که بخواهیم به رشد پروازها در این ماهی که گذشت اشاره کنیم باید به رشد پروازهای داخلی و بین‌المللی فرودگاه کیش، دو برابر شدن پرواز در فرودگاه ایلام، افزایش پروازهای رشت به شیراز و بندرعباس و ... اشاره کرد.

برهمین اساس ما شاهد افزایش پرواز در دیگر فرودگاه‌ها همچون فرودگاه‌های کرمانشاه و مشهد مقدس نیز بودیم

این گزارش می‌افزاید؛ اخباری هم مبنی بر احداث ساختمان برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد، توسعه ترمینال داخلی فرودگاه اهواز، تصویب دو طرح جامع بیرجند و ارومیه، صدور مجوز پرواز لار- دبی، اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای ورود به فرودگاه بوشهر، صادرات بار در فرودگاه لارستان به کشورهای حوزه خلیج فارس و تعریض باند فرودگاه زاهدان منتشر شد که حاکی از تحولات توسعه‌یی در فرودگاه‌های کشور است.

انتصاب مدیرکل جدید مراقبت پرواز و مشاور مدیرعامل در شرکت فرودگاه‌های کشور، معارفه مدیر جدید فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، اجازه عبور پروازها از شمال اروپا به شرق آسیا از فضای کشور هم جزء اخبار مهم ماه گذشته بوده است.

شرکت فرودگاه های کشور
PC Flight Simulation Geek Since 1998